Сторгаль фото для сайту 2       

          Строгаль Тетяна Юріївна

 

           Освіта: НПУ імені М.П.Драгоманова

           Посада: доцент

          Наукові ступені і звання: кандидат педагогічних  наук, доцент

         Дисципліни, які викладає: основи танцювально-рухової терапії, сучасні техніки арт-терапії,           методика викладання вокалу, наукове керівництво аспірантами, бакалаврськими та                         магістерськими роботами

           В університеті працює: з 2015 р.

 

        Строгаль Тетяна Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та історії музики (нині теорії музики та естрадного мистецтва) факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П.Драгоманова (нині УДУ імені Михайла Драгоманова), працює на вищезазначеній кафедрі з листопада 2015 року.

        У 2018 році успішно захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування емоційно-естетичного досвіду підлітків на уроках музики» за спеціальністю 13.00.02 – Теорія та методика музичного навчання (науковий керівник  - д.м-ва, проф. Побережна Г.І.). Член науково-методичної ради факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського.

        За час роботи на кафедрі викладала такі дисципліни як «Психотерапія засобами мистецтва», «Сучасні техніки арт-терапії», «Музикотерапія в освітньому просторі», «Вітчизняна та всесвітня історія музики», «Історія зарубіжної музики», «Історія духовної музики», «Народознавство і фольклор України», «Сучасна музика».

        Строгаль Т.Ю. розвиває інноваційний науковий напрям «Терапія творчістю: від теорії до практики», в рамках якого проводить курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників (вчителів мистецтва ЗЗСО, вчителів ДМШ та ДШМ, практичних психологів, соціальних педагогів). Розробила курси «Терапія творчістю: від теорії до практики», «Музикотерапія в освітньому просторі», «Музичний коучинг: трансформація через мистецтво», а також ряд тренінгів та майстер-класів.

        Коло наукових інтересів знаходиться на перетині таких дисциплін як «Вітчизняна та всесвітня історія музики», «Психологія мистецтва», «Педагогіка мистецтва», «Музична терапія», «Арт-терапія», «Психотерапія засобами мистецтва», «Музична психологія», «Інтермодальна терапія мистецтвом».

        У 2019 році отримала сертифікат на підтвердження рівня мовленнєвої компетенції В2 (просунутий )

        Пройшла Міжнародне стажування від Collegium Civitas (Варшава, Польща).

        Строгаль Т.Ю. організатор Міжнародної науково-практичної конференції «Світові освітні тренди: створення творчого середовища STEAM - навчання» та Всеукраїнської науково-практичної конференції «Музикотерапія і арт-терапія у просторі сучасної мистецької освіти: інноваційні технології».

        У науковому доробку близько 30 публікацій (статті та наукові праці):

 

 

 

 

      Вибрані публікації:

 

  1. Строгаль Т. Ю. Вплив сучасних субкультур на формування емоційно-естетичного досвіду підлітків / Т. Ю. Строгаль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць. – Київ, 2014. – Вип. 16 (21), ч. 2. – С.159-163. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2014_16(2)__42.
  2. Строгаль Т. Ю. Сутність поняття «емоційно-естетичний досвід» у філософській та психолого-педагогічній літературі / Т. Ю. Строгаль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць. – Київ, 2015. – Вип. 17 (22). – С. 20-25. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Nchnpu_014_2015_17_7
  3. Строгаль Т. Ю. Педагогічні умови та принципи формування емоційно-естетичного досвіду підлітків на уроках музики / Т. Ю. Строгаль // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Київ, 2016. – Вип. 36, т. 3 (19), дод. 3: тематичний вип. «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 321-331. – Режим доступу: http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/article/view/413
  4. Строгаль Т. Ю. Структура емоційно-естетичного досвіду учнів підліткового віку / Т. Ю. Строгаль // Музичне мистецтво ХХІ століття – історія, теорія, практика : збірник наукових праць Інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич [та ін.], 2017. – Вип. 2. – С. 82-92.
  5. 5. Strohal T. Yr. Methodical basis of using innovative art therapeutic technologies in the process of teenagers’ emotional and aesthetic experience formation / T.Yr. Strohal // Intellectual Archive.–Toronto,  – Vol. 6, No. 1.  – P. 89-101. (https://journals.indexcopernicus.com/search/article?articleId=2232936 Index Copernicus) http://www.intellectualarchive.com/Journal_Files/IAJ_2017_01.pdf
  6. Строгаль Т.Ю. Музична терапія в українському освітньому просторі: досвід та перспективи становлення / Т.Ю.Строгаль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 23(28). – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2017. – 156 с. – С. 7-11. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Nchnpu_014_2017_23_4
  7. Строгаль Т.Ю. Формування емоційно-естетичного досвіду підлітків на уроках музики. автореф. дис... канд.пед.наук 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – К., 2018 – 24 с. – Режим доступу: https://npu.edu.ua/images/file/vidil_aspirant/avtoref/D_26.053.08/aref_Strohal.pdf
  8. Zaitseva A.V., Strogal T.U. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations // Pedagogical and psychological sciences: development prospects in countries of Europe at the beginning of the third millennium: Collective monograph. Volume 2. Riga: Izdevnieciba "Baltia Publishing", 2018. 388 p. – Р.141-157. (http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/23281/Zaitseva.pdf?sequence=1&isAllowed=y )
  9. Строгаль Т.Ю. Творчий портрет Михаїла Шуха // Михаїл Шух: Митець і час: колективна монографія . Київ: Вид-во НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2019. - 240 с.– С. 22-32.

http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/30546/Mykhail%20Shukh.pdf?sequence=1&isAllowed=y

  1. Строгаль Т.Ю. Застосування інтермодального підходу на уроках мистецтва (музичний компонент) / Т.Ю.Строгаль // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених. – Дрогобицький держ.пед.ун-т ім.Івана Франка. – Вип.№20, т.3, 2018р. – С. 125-130. – Режим доступу : https://dspu.edu.ua/sites/hsci/wp-content/uploads/2019/02/27-4.pdf
  2. Строгаль Т.Ю. Стан сформованості емоційно-естетичного досвіду підлітків на уроках мистецтва в загальноосвітній школі / Тетяна Строгаль // Інноваційна педагогіка. – Вип. 6., - м. Одеса, «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» - 2018 р., - 232 с. – С. 83-91. – Режим доступу : http://www.innovpedagogy.od.ua/6-ukr
  3. Строгаль Т.Ю. Розвиток емоційного інтелекту старших підлітків в умовах навчання в закладах загальної середньої освіти / Строгаль Т.Ю. // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. - Вип. 25 (30) : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П,Драгоманова.- Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2018. - 116 с. - С.3-8. – Режим доступу : http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25174
  4. Holinska T., Komarovska O., Melnyk O., Pet'ko L., Shpitsa R., Sova O., Strohal T. Cloud Technologies in Art Entrepreneurship Education. Journal of Entrepreneurship Education (JEI). USA. 2019. Vol: 22 Issue: 5. P. 1−6. Print ISSN: 1098-8394. Online ISSN: 1528-2651. IndexedinSCIMAGO, SCOPUS, CiteFactor, DRJI, UGC, SIS (https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/28182/1/T_Holinska_%D0%9E_Komarovska_O_Melnyk_L_Petko_R_Shpitsa_O_Sova_T_Strohal_JEE_5_IS_IPSP.pdf )
  5. Natalia Guralnik, Alla Rastrygina, Tetiana Strohal, Alla Zaitseva PRACTICAL APPLICATION OF ExAT TECHNIQUES IN TRAINING PROCESS OF WOULD-BE MUSIC ART TEACHERS International Journal of Management (IJM) Volume 12, Issue 1, January 2021, pp. 243-253. Article ID: IJM_12_01_020 Available online at http://www.iaeme.com/ijm/issues.asp?JType=IJM&VType=12&IType=1Journal Impact Factor (2020): 10.1471 (Calculated by GISI) www.jifactor.com ISSN Print: 0976-6502 and ISSN Online: 0976-6510 DOI: 10.34218/IJM.12.1.2021.020

http://www.iaeme.com/MasterAdmin/uploadfolder/IJM_12_01_020/IJM_12_01_020 pdf

  1. Строгаль Т.Ю. Застосування онтопсихологічної музикотерапії в освітній сфері // Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (14-15 вересня 2018 р., м.Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. – 112 с. – С.101 – 103
  2. Борисов В. В., Козир А. В., Коробецька С. Ю., Півненко Б. І., Степурко В. І., Строгаль Т. Ю., Федоришин В. І., Шейко А. О., Ян Цзюнь Хоровий та інструментальний репертуар у мистецькій освіті (інтегральний підхід) : навчально-методичний посібник /  за заг. ред. : С. Ю. Коробецької, В. І. Федоришина. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021. – 107 с.

    http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37365