ЗАПРОШУЄМО НА НАВЧАННЯ

В 2022-2023 н.р. Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського проводить набір на навчання за такими спеціальностями:

 

 

ОСВІТНЯ  ПРОГРАМА

024 ХОРЕОГРАФІЯ

 

 

 

                            Форми навчання: денна, заочна,

бюджет, контракт

Освітній

 рівень

Кваліфікація відповідно фаху

Проведення творчих конкурсів, фахових іспитів

Бакалавр

Навчання 3р.10м.

Бакалавр

Навчання

1р.10м.

· Бакалавр хореографії

· Викладач хореографічних дисциплін

· Керівник дитячого хореографічного колективу

·  Бакалавр хореографії

·  Викладач хореографічних дисциплін

·  Керівник дитячого хореографічного колективу

01-18 липня (бюджет/контракт)

9-16 серпня (контракт)

Початок реєстрації електронних кабінетів 01 липня

Магістр

Навчання 1р.10м.

 

Магістр

Навчання 1р.4м.

·  Магістр хореографії

·  Викладач вищого навчального закладу

·  Викладач хореографічних дисциплін (класичного чи народно-сценічного, чи сучасного танцю; балетмейстер)

· Педагог-організатор

· Магістр хореографії

· Викладач вищого навчального закладу

· Викладач хореографічних дисциплін (класичного чи народно-сценічного, чи сучасного танцю; балетмейстер)

Початок реєстрації електронних кабінетів 01 серпня

Реєстрація на МТНК та МКТ 27 червня-    18 липня

Проведення МТНК та МКТ 10-17 серпня

Голова предметної комісії -  Білошкурський Володимир Степанович -

                                                 Заслужений працівник культури України , доцент

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

025 МУЗИЧНЕ  МИСТЕЦТВО

                            Форми навчання: денна, заочна,025 музичне мистецтво

бюджет, контракт

Освітній

 рівень

 

Кваліфікація відповідно фаху

Проведення творчих конкурсів, фахових іспитів

Бакалавр

Навчання 3р.10м.

 

 

Кваліфікація: викладач мистецької школи за обраною дисципліною. Звукорежисер;

01 -18 липня (бюджет/контракт)

 

Початок реєстрації електронних заяв  01 липня

Магістр

Навчання 1р.10м. або

1р.4м.

Освітньо-професійна програма «Музично-інструментальне виконавство»

Кваліфікація: викладач музичного інструменту  (ф-но,  скрипка, альт, віолончель, гітара, бандура та ін.).

Концертмейстер, артист оркестру;

Початок реєстрації електронних кабінетів 01 серпня

 

 

Реєстрація на МТНК та МКТ 27 червня-    18 липня

 

Проведення МТНК та МКТ 10-17 серпня

Освітньо-професійна програма «Вокальне виконавство»

 

Кваліфікація: викладач вокалу (академічного, народного, естрадного), артист-вокаліст

 

Освітньо-професійна програма «Диригування»

Кваліфікація:викладач диригентсько-хорових/  оркестрових дисциплін.

Керівник хору/ диригент симфонічного оркестру

   

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

014  СЕРЕДНЯ ОСВІТА/ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

 

 

                            Форми навчання: денна, заочна,

бюджет, контракт

Освітній

 рівень

 

Кваліфікація відповідно фаху

Проведення творчих конкурсів, фахових іспитів

Бакалавр

Навчання 3р.10м. або

1р.10м.

 

Вчитель музичного мистецтва загальноосвітньої школи, вчитель інтегрованого курсу «Мистецтво»

01 -18 липня (бюджет/контракт)

 

Початок реєстрації електронних заяв  01 липня

Магістр

Навчання 1р.10м.

 

Магістр

Навчання 1р.4м.

Вчитель музичного мистецтва загальноосвітньої школи, вчитель інтегрованого курсу «Мистецтво», викладач

Початок реєстрації електронних кабінетів 01 серпня

Реєстрація на МТНК та МКТ 27 червня-    18 липня

Проведення МТНК та МКТ 10-17 серпня

Голова предметної комісії  - Паньків Людмила Іванівна       

                                                 доктор педагогічних наук, доцент.

Члени предметної комісії:  Заболоцький Юрій Миколайович –

                                                доцент кафедри теорії та методики постановки            голосу;

                Ковшар Павло Григорович –

доцент кафедри інструментального та оркестрового виконавства.вид

ТВОРЧІ КОНКУРСИ ТА ФАХОВІ ВИПРОБУВАННЯ

 

СПИСОК СКОРОЧЕНЬ

Б -бюджет;

К – контракт;

ПЗСО – повна загальна середня освіта;

НМТ- національний мультипредметний тест

МЛ - мотиваційний лист;

ТК - творчий конкурс;

МС – музичне мистецтво

ФВ – фахове випробування

ОСВІТНІЙ РІВЕНЬ - БАКАЛАВР

ПЗСО

 

 

 
   

 

 

 

014

       
     
 
   

 

 

 

025

           
     
 
   
     
 

 

 

 

024

 

МС

 
   

 

 

 

014

       
     
 
   

 

 

 

025

 
   

 

 

 

 

 

 

 

ОСВІТНІЙ РІВЕНЬ – МАГІСТР

 

 
   

 

 

 

014

       
     
 
   

 

 

 

025

           
     
 
   
     
 

 

 

 

024

 

МС

 

 

 

Увага!

 

У зв’язку з воєнним станом, творчі конкурси та фахові випробування проводяться очно та дистанційно. Абітурієнту необхідно вказати обрану форму складання іспиту: очна чи дистанційна. У разі дистанційної участі -  надіслати відеозапис свого виконання програми з оголошенням прізвища та ім’я, обраної спеціальності та переліку творів за посиланням:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

та отримати підтвердження щодо надходження відеозапису.

Контактний телефон – 097-703-70- 21 – Паньків Людмила Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

Важлива інформація!

ШАНОВНІ АБІТУРІЄНТИ!

Реєстрація на творчі конкурси, вступні іспити, ЄВІ та ЄФВВ, мультипредментий тест

 

  Інформація про національний мультипредметний тест (НМТ) 2022

 

  Пройти демонстраційний варіант НАЦІОНАЛЬНОГО МУЛЬТИПРЕДМЕТНОГО ТЕСТУ

При вступі на навчання для здобуття ступеня «Бакалавр»

За наявності повної загальної середньої освіти та результату мультипредметного тесту  Ви маєте можливість

  • поступити на 1-й курс (4 роки навчання /спеціальність: 014 Середня освіта, 024 Хореографія) та отримати кваліфікацію «Вчитель музичного мистецтва та художньої культури»

Денна і заочна форми навчання.

Освітні програми: Середня освіта (Музичне мистецтво), Хореографія і художня культура

Після закінчення музичного чи педагогічного коледжу або коледжу культури і мистецтв (на основі вже отриманого ступеня молодшого бакалавра (або молодшого спеціаліста) та результату мультипредметного тесту Ви маєте можливість

  • поступити на 1-й курс (4 роки навчання /спеціальність: 014 Середня освіта, 024 Хореографія, 025 Музичне мистецтво),
  • вливання на 2 курс 4-річної форми навчання на основі ОКР молодшого спеціаліста, будь яка попередня спеціальність (3 роки навчання / 014 Середня освіта),
  • вливання на 3 курс 4-річної форми навчання на основі ОКР молодшого спеціаліста, спорідненої спеціальності (2 роки навчання / 014 Середня освіта, 024 Хореографія, 025 Музичне мистецтво).

Денна і заочна форми навчання.

Освітні програми: Середня освіта (Музичне мистецтво), Музичне мистецтво, Хореографія і художня культура

Здобуття ступеня «Бакалавр» надає можливість працювати у навчальних закладах дошкільної, початкової та середньої освіти

При вступі на навчання для здобуття ступеня «Магістр»

  • Для прямого вступу

наявність ОКР, бакалавра, спеціаліста за напрямком.

  • Для перехресного вступу

наявність ОКР магістра (здобутого за іншою спеціальністю) та освіта за напрямком.

             Ви маєте можливість опанувати освітні програми: Середня освіта (Музичне мистецтво); Диригування (Хорове диригування, Симфонічне диригування); Музично-інструментальне виконавство; Вокальне виконавство (академічний спів, фольклорний спів, естрадний спів), Хореографія.

(1,5 та 2 роки навчання)

Денна і заочна форми навчання.

        Здобуття ступеня «Магістр» надає можливість працювати у навчальних закладах дошкільної, початкової та середньої освіти, а також у закладах вищої освіти.

 

 

 

ПРОГРАМА

вступного фахового випробування

З МУЗИКИ

Для спеціальності: 014 – Середня освіта (Музичне мистецтво),

для здобуття ступеня

б а к а л а в р а

на базі молодшого спеціаліста

( муз. коледж, пед. коледж, училище культури)

2 роки навчання

 

 

Абітурієнти, які вступають на факультет мистецтв повинні скласти творче випробування з:

  1. Гри на музичних інструментах (фортепіано, баян, скрипка, акордеон, бандура, гітара, духові та ударні інструменти).
  2. Вокального випробування.

До вступних іспитів з фаху будуть допущені абітурієнти, які мають здоровий голосовий та диригентський апарат.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

  • Під час проведення іспитів з основного інструменту абітурієнти повинні продемонструвати майстерне художнє виконання трьох музичних творів, різних за жанром та стилем.
  • Виразне виконання вокального твору під власний акомпанемент та української народної пісні без супроводу (a capella).

Гра на музичних інструментах

ФОРТЕПІАНО

(орієнтовний репертуар)

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність - Й.С.Бах Прелюдії та фуги з «Добре темперованого клавіру», Частини з сюїти, партіти; Ф.Мендельсон Прелюдія та фуга мі мінор; М. Скорик Прелюдія та фуга F-dur ).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - Й. Гайдн, В. Моцарт. Сонати за вибором. І частина або всі інші; Л. Бетховен. Сонати приблизної складності - №№ 1, 5, 6, 9, 25 або інші).
  3. П'єса кантиленного характеру українського або зарубіжного композитора. Або п’єса чи етюд технічного спрямування (приблизна складність - К.Черні, опус 299. А. Лешгорн, Ор.66. Й. Крамер та ін.).

БАЯН, АКОРДЕОН

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність – И.С.Бах. ДТК. Прелюдія та фуга; Г. Гендель Капрічіо).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - В.Золотарьов. Соната №2. В. Кусяков. «Осінні за малюнки», А. Білошицький. Партита № 3; М. Різоль. Концертні варіації на тему укр. нар. пісні «Дощик»).
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність - Л. Ревуцький. Прелюд; К. Мясков. Поема; Ф. Мендельсон. Пісня без слів; М. Лисенко «Без тебе, Олесю»). Або п’єса чи етюд технічного спрямування (приблизна складність – В.Зубицький «Коломийки»; М. Різоль Фантазія на теми укр. нар. пісень та танців).

СКРИПКА

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність – Й. С.Бах. Партита № 2. Alemanda, Giga; Партита № 3. Govote en Ronde; Соната № 1. Adagio, Presto ).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - Ф.Шпор. Концерт № 9, 11; Ф.Мендельсон. Концерт для скрипки з оркестром, e-moll. К.Сен-Санс. Концерт № 23.В.А.Моцарт. Концерт № 3, 4, М.Брук. Концерт № 1.)
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність - Ф. Крейснер (в стилі Г. Пуньяні) «Прелюдія і Алегро»; Н. Паганіні. «Контабіле». Б. Лятошинський. «Мелодія»). Або п’єса чи етюд технічного спрямування (приблизна складність – М. Левицький. «Українська рапсодія»; М. де Фалья. «Іспанський танець»).

БАНДУРА

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність - Й.С.Бах. «Прелюдія» до-мажор; Й.С.Бах. «Сіціліана»; М. Дремлюга. «Прелюдія і фуга»).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - Г. Гембера. «Варіації на тему укр. нар. пісні «Марина». К. Мясков. «Концертна п'єса для бандури та фортепіано» на тему укр. нар. пісні «Вечір на дворі». В. Петренко «Сонатина» на тему укр. нар. пісні «Ой, важу я, важу»).
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність – М. Дремлюга. «Романс». М.Лисенко. «Хвилина розпачу»). Або п’єса чи етюд технічного спрямування (приблизна складність – О.Незовибатько. «Прелюдія»).

ГІТАРА

  1. Поліфонічний твір у перекладі для гітари (приблизна складність -Й.С.Бах. Прелюдія та фуга ля-мінор. Adagio і Fuga-allegro з «Sonata for violin Solo №l BWV10017).
  2. Твір крупної форми (приблизна складність - К. Смага. Варіації на тему російської народної пісні «Вот мчится тройка почтовая». М.Висоцький. Варіації на тему російської народної пісні «Ах ты, матушка, голова болит»).
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність – оригінальний твір для гітари /наприклад, А. Барріос. Vals Op.8, №4. Ф.Сор. Rondo з «Grande Sonate», op. 22). Або п’єса чи етюд технічного спрямування (приблизна складність – Н. Альфонсо. Етюд для Ільзи Альфонсо. Е.Пухоль. Джміль).

Тривалість гри на музичних інструментах з творчого конкурсу з музики -   15 хвилин.

 

Вокальне випробування

Абітурієнт повинен виконати два різнохарактерних вокальних твори за формою і змістом:

  1. Пісня під власний акомпанемент (приблизна складність – К.Стеценко «Плавай, плавай. Лебідонько»; П.Майборода «Стежина», «Пісня про вчительку»; А.Пашкевич «Мамина вишня»; К. Стеценко «Зоре моя вечірня»; Е.Гріг «Захід сонця»; О.Колодуб «Вишиванка»).
  2. Пісня без супроводу (a capella) (приблизна складність – укр. нар. пісні та їх обробки: В.Заремба «Дивлюсь я на небо»; В.Косенко «Взяв би я бандуру»; О.Чишко «Дощик, дощик»; М.Віленський «У вишневому садочку», «Стоїть явір над водою»).

Тривалість вокального випробування з творчого конкурсу з музики –

10 хвилин.

 

 

 

ПРОГРАМА

вступного фахового випробування (співбесіди)

для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства

при вступі на навчання для здобуття ступеня

 б а к а л а в р а

 

 З МУЗИКИ

Для спеціальності: 025 Музичне мистецтво

для здобуття ступеня бакалавра

(муз. школа, муз. коледж, училище культури)

 

Абітурієнти, які вступають на факультет мистецтв, повинні скласти творче випробування з:

1.Гри на музичних інструментах (фортепіано, баян, скрипка, акордеон, бандура, гітара, духові та ударні інструменти).

2.Вокального випробування.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

  • Під час проведення іспитів з музичного інструменту абітурієнти повинні продемонструвати майстерне художнє виконання трьох музичних творів, різних за жанром та стилем: поліфонічний твір, твір великої форми, п’єсу або етюд.
  • Виразне виконання вокального твору під власний акомпанемент та української народної пісні без супроводу (a capella).

Орієнтовний репертуар з музичного інструменту

ФОРТЕПІАНО

Для випускників муз. та пед. коледжів

  1. Поліфонічний твір (приблизна складність): И. С. Бах Прелюдії та фуги з «Добре темперованого клавіру», Частини з сюїти, партіти; М. Скорик Прелюдії та фуги; В.Задерацький Прелюдії та фуги; Ф. Мендельсон Прелюдія та фуга мі мінор та ін.
  2. Твір великої форми (приблизна складність): М. Клементі, Д. Скарлатті, Й. Гайдн, В. Моцарт, Л. Бетховен, Д. Бортнянський, Ф. Шуберт – Сонати за вибором (І частина або всі інші); варіаційні цикли.
  3. П'єса кантиленного характеру українського чи зарубіжного композитора або етюд інструктивного характеру (приблизна складність): К.Черні ор. 299,740; 1.Крамер, А. Лешгорн, І. Кобилянський Етюди), художнього рівня: В. Барвінський, В. Косенко, М. Мошковський, Ф. Шопен, Л. Шитте, Ф. Ліст  Етюди.

 

Для випускників ДМШ

 

  1. Поліфонічний твір (приблизна складність): Й. С. Бах «Триголосні інвенції», Прелюдії та фуги з «Добре темперованого клавіру», Частини з сюїти, партіти; Г. Гендель Капрічіо; Е. Юцевич Фуга мі мінор
  2. Твір великої форми (приблизна складність): М. Клементі, Д. Скарлатті, Й. Гайдн, В. Моцарт, Д. Бортнянський, Ф. Шуберт – Сонати за вибором (І частина або всі інші); варіаційні цикли.
  3. П'єса кантиленного характеру українського чи зарубіжного композитора (В. Барвінський, В. Косенко, М.Скорик, Ф. Шопен та ін.) або етюд інструктивного характеру (приблизна складність): К.Черні ор. 299,740; Ф. Бургмюлер, 1.Крамер, А. Лешгорн, І. Кобилянський та ін., художнього рівня: В. Барвінський, В. Косенко та ін.

 

 

БАЯН, АКОРДЕОН

Для випускників муз. та пед. коледжів

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність – Й.С.Бах. ДТК. Прелюдія та фуга; Г. Гендель Хоральна прелюдія).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - В.Золотарьов. Соната №2; В. Кусяков. «Осінні за малюнки»; А. Білошицький. Партита № 3; М. Різоль. Концертні варіації на тему укр.нар.пісні «Дощик»).
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність - Л. Ревуцький. Прелюд; Ф. Мендельсон. Пісня без слів), етюд або п’єса технічного спрямування.

 

Для випускників ДМШ

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність -Й.С.Бах. Прелюдія та фуга з циклу «8 маленьких прелюдій та фуг»).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - І. Яшкевич. «Сонатина в старовинному стилі»; В.Золотарьов. «Дитяча сюїта»; А. Білошицький. Сюїта «Пори року»; М.Різоль. «Фантазія на теми укр. нар. пісень та танців»).
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність. В.Косенко. «Мелодія»; Ю. Щуровський. «Романс»; В.Зубицький. «Коломийки»). Або п’єса чи етюд технічного спрямування.

 

СКРИПКА

 

Для випускників муз. та пед. коледжів

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність -Й.С.Бах. Партита № 3. Govote en Ronde. Соната № 1. Adagio, Presto).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - Ф. Мендельсон Концерт для скрипки з оркестром e-moll; К.Сен-Санс Концерт № 23; В. Моцарт. Концерти № 3, 4, 5; М.Брук. Концерт № 1).
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність - Н.Паганіні. «Кантабіле»; Б. Лятошинський. «Мелодія», М. Скорик «Мелодія»). Або п’єса чи етюд технічного спрямування (приблизна складність – М. де Фалья. «Іспанський танець»).

 

Для випускників ДМШ

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність - Й.С.Бах. Партита № 2. Alemanda, Giga).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - Ф. Шпор. Концерт № 9, 11). 3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність - Ф. Крейслер (в стилі Г.Пуньяні) «Прелюдія і Алегро») або етюд технічного спрямування.

 

БАНДУРА

  1. Поліфонічний твір двох або триголосний (приблизна складність - Й.С.Бах Прелюдія до-мажор; Й. С. Бах «Сіціліана»; М. Дремлюга «Прелюдія і фуга»).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - Г. Гембер. Варіації на тему укр. нар. пісні «Марина»; К. Мясков. Концертна п'єса для бандури та фортепіано» на тему укр. нар. пісні «Вечір на дворі». В. Петренко Сонатина на тему укр. нар. пісні «Ой, важу я, важу»).
  1. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність – М. Дремлюга. «Романс»; М. Лисенко. «Хвилина розпачу»). Або етюд технічного спрямування (приблизна складність – О. Незовибатько. «Прелюдія»).

 

ГІТАРА

  1. Поліфонічний твір (приблизна складність -Й. С. Бах. Прелюдія та фуга ля-мінор. Adagio і Fuga-allegro з «Sonata for violin Solo №l BWV10017).
  2. Твір великої форми (приблизна складність - А. Барріос. Vals Op.8, №4. Ф.Сор. Rondo з «Grande Sonate», op. 22-).
  3. П'єса кантиленного характеру (приблизна складність – оригінальний твір для гітари /наприклад,). Або п’єса чи етюд технічного спрямування (приблизна складність – Н. Альфонсо. Етюд для Ільзи, Н. Альфонсо.- Е. Пухоль. «Джміль»).

 

Тривалість гри на музичних інструментах з творчого конкурсу з музики до 12 хвилин.

 

ВОКАКЛЬНЕ ВИПРОБУВАННЯ

Абітурієнт повинен виконати два різнохарактерних за формою і змістом вокальних твори.

  • Вокальний твір під власний акомпанемент (приблизна складність – К. Стеценко «Плавай, плавай, лебідонько»; П. Майборода «Стежина», «Пісня про вчительку»; А.Пашкевич «Мамина вишня»; Я.Стеценко «Зоре моя вечірня»; Е.Гріг «Захід сонця»; О. Колодуб «Вишиванка»).
  1. Народна пісня без супроводу (a capella) (приблизна складність – укр. нар. пісні та їх обробки: В.Заремба «Дивлюсь я на небо»; В.Косенко «Взяв би я бандуру»; О.Чишко «Дощик, дощик»; М.Віленський «У вишневому садочку», «Стоїть явір над водою»).

 

Тривалість вокального випробування з творчого конкурсу з музики – до 8 хвилин.

 

ПРОГРАМА

вступного фахового випробування

з музичного мистецтва

для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства при вступі на навчання для здобуття ступеня м а г і с т р а

на базі здобутого ступеня бакалавра

            галузь знань:          01 – Освіта;

                                            02 – Культура і мистецтво.

            спеціальність:       014 – Середня освіта (Музичне мистецтво);

                                            025 – Музичне мистецтво.

             освітні програми:   Середня освіта (Музичне мистецтво);

                                               Диригування;

                                               Музично-інструментальне виконавство;

                                               Вокальне виконавство.

                                                 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Абітурієнти, які вступають на факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського, повинні скласти фахові випробування з:

  • гри на музичних інструментах (фортепіано, баян, скрипка, акордеон, бандура, гітара);
  • вокального випробування;
  • диригування.

До вступних іспитів з фаху будуть допущені абітурієнти, які мають здоровий голосовий та диригентський апарат.

ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ

  • Під час проведення іспитів з гри на музичному інструменті абітурієнти мають продемонструвати майстерне художнє виконання творів, різних за жанром та стилем.
  • Під час проведення іспитів з вокального випробування абітурієнти мають продемонструвати виразне виконання вокальних творів, відмінних за жанром і стилем, зробити художньо-педагогічний аналіз вокального твору.
  • Під час проведення іспитів з хорового диригування абітурієнти мають продемонструвати майстерне і художнє виконання хорових творів, різних за стилем та жанром; один твір зіграти на фортепіано та зробити музично-теоретичний і вокально-хоровий аналіз партитури.

 

 

Орієнтовний список творів

для інструментального виконання

(приблизна складність)

 

Фортепіано

Поліфонічні твори

  • Бах Й. Органна фантазія та фуга с moll. Транскр. для ф-но. Л.Ревуцького/ Ревуцький Л. Фортепіанні твори. – К., 1953.
  • Бібік В. Прелюдія і фуга c moll / Поліфонічні п’єси українських композиторів. –К., 1972.
  • Задерацький В. Вибрані прелюдії та фуги для ф-но. – К., 1982.
  • Карабіц І. Поліфонічна прелюдія / Поліфонічні твори українських радянських композиторів для фортепіано. Зошит 1. – К., 1979.
  • Подвала В. Прелюдія та фуга. – К., 1980.
  • Сасько Г. Три інвенції / Поліфонічні твори українських радянських композиторів для фортепіано. Зошит 1. – К., 1979.
  • Скорик М. Прелюдія та фуга g moll. – К.,1984.
  • Шостакович Д. Прелюдія та фуга Op. 87 з 24 прелюдій та фуг. / Поліфонічні п’єси українських та російських композиторів для фортепіано. Вип. 1. – К., 1972.

Твори великої форми

  • Барвінський В. Соната для ф-но. – К., 1990.
  • Бетховен Л. Сонаты для фортепиано. Ред. А.Гольденвейзера (на вибір). – Т.1: (№№16-32). – М., 1965.
  • Бетховен Л. Варіації для фортепіано. Вип. 1 (за вибором). – Мюнхен., 1955.
  • Вілінський М. Варіації для фортепіано. Op. 33. – К., 1952.
  • Гайдн Й. Сонати c-moll, B-dur, C-dur, Es-dur та ін. (на вибір)
  • Коломієць А. Варіації на тему Л.М.Ревуцького для ф-но. –К., 1989.
  • Косенко В. Соната №3. Op. 15 h moll / Українська радянська фортепіанна музика. –Т. 1, ч.3. – К., 1976.
  • Моцарт В. 9 варіацій (c dur). – 12 варіацій (c dur). – 2 Фантазії (c moll) / Альбом Моцарта. – Будапешт, 1966.
  • Сєчкін В. Варіації мі мінор для фортепіано. – К., 1959.
  • Сільвестров В. Сонати для фортепіано (за вибором). – К., 1987.
  • Скорульський М. Соната. Op. 23 / Українська радянська фортепіанна музика. – Т. 1, ч. 3. – К., 1976.
  • Тіц М. Соната №2. Op. 5|/ Українська радянська фортепіанна музика. – Т.1, ч.3. – К., 1976.*
  • Шуберт Ф. Анданте з варіаціями. Op. 142. B dur. – Будапешт, 1980.

 

Твори середньої форми

  • Барабашов В. Гумореска / Твори українських радянських композиторів для ф-но. Вип.1. – К., 1968.
  • Воробкевич І. Думка / Українська фортепіанна музика. – К., 1965.
  • Довженко В. Дума для фортепіано. – К., 1953. – Ліричний вальс. Для ф-но. Op.8 №1. – К., 1956. – Три веснянки для ф-но. – К., 1955.
  • Кирейко В. Українська рапсодія/ Твори українських композиторів для ф-но. Вип.5. – К., 1979.
  • Колесса М. Контрасти (з циклу «Картини Гуцульщини») / П’єси українських композиторів для фортепіано. – М., 1978.
  • Колесса М. Концертний вальс. 22 №1 / Українська радянська фортепіанна музика. – Т. II, ч.3. – К., 1986.
  • Косенко В. Дві поеми-легенди. Op. 12(e moll, es mool). – К., 1968.
  • Косенко В. Поема-легенда. Op/5 (h moll). – Три мазурки. Op. 3 (fis moll, Des Dur, cis moll)). – Ноктюрн-фантазія. Op. 4 (cis moll). Концертний вальс. Op. 22, №1 (fis moll)|/ Вибрані твори для ф-но. – К., 1986.
  • Лисенко М. Експромт для фортепіано. – К., 1951.
  • Лисенко М. Ноктюрн. Для ф-но. Op.9.  – К., 1950.
  • Ліст Ф. Дві п’єси на українські народні теми. Для фп. – К., 1955.
  • Ліст Ф. Рапсодии. Для фортепіано. Ч.1. (№3 B Dur, №4 e moll) – Будапешт, 1966.
  • Ліст Ф. Сонеты Петрарки. Для фп. (По выбору). – Л., 1985.
  • Людкевич С. Пісні ночі. Імпровізована арія. Романс. Гумореска / Вибрані твори для фортепіано. – К., 1989.
  • Мендельсон-Бартольді Ф. Рондо-капрічіозо (E Dur). Op.14. – Харків, 1924.
  • Рахманінов С. Пьесы-фантазии. – Op.3. – Музыкальные моменты. – Op.16. – Десять прелюдий. Op.23. – Тринадцать прелюдий. 32/ Сочинения для фп. Ч.1 (по выбору). – М., 1975.
  • Ревуцький Л. Гумореска. Op.17/ Вибрані фортепіанні твори. – К., 1988.
  • Сасько Г. Фантазія / Твори українських композиторів для ф-но. Вип. 8. – К., 1989.
  • Сасько Г. Відгомін століть. Цикл п’єс для ф-но. – К., 19982.
  • Сільванський М. Ярмарок (Токата) / Твори українських радянських композиторів для ф-но. Вип. 1. – К., 1968.
  • Скорик М. Партита №5. Для фортепіано (за вибором). – К., 1979.
  • Українська фортепіанна музика XIX ст. (за вибором). – Т.I. – К., 1973. – Т. II. – К., 1974.
  • Шамо І. Гумореска. Танкова / Українська радянська фортепіанна музика. – Т. II, ч.3. – К., 1986.
  • Шамо І. Прелюдії / П’єси українських композиторів для фортепіано. – М., 1978.
  • Шопен Ф. Вальси. – ПСС. – Т. IX. Ред. Падеревский (по выбору). – Краков, 1972.
  • Шопен Ф.Ноктюрни. ПСС. – Т. VII. Ред. Падеревского. – Краков, 1971.
  • Штогаренко А. Поема / Пед. репертуар муз. училищ. Фортепіано. Вип. 1. – К., 1968.
  • Шуман Р. Фантастичні п’єси. Для фп. Op. 12. Ред. Э.Зауэра. – М., 1974.

 

П’єси віртуозного характеру, етюди

  • Коломієць А. Шість етюдів-картин. Для фортепіано. – К., 1964.
  • Косенко В. Етюди qis moll, cis moll Етюди для ф-но. Op. 8. – К., 1966.
  • Ліст Ф. Етюди. Для ф-но. №1 (C Dur), №2 (a moll), №7 (Es Dur) – Будапешт, 1966.
  • Лятошинський Б. Концертний етюд-рондо / Лятошинський Б. Твори для ф-но. – К., 1975.
  • Мошковсьий М. Етюди №№2, 5, 11, 15 Op. 72. Для фортепіано. – М., 1966.
  • Октавні етюди. Укл. Г.Ходоровський. – К., 1927.
  • Ревуцький Л. Два етюди / Фортепіанні твори. – К., 1953.
  • Рахманінов С. Етюди-картини. Op. 33 и Op. 39. Для фортепіано (на вибір) – М., 1969.
  • Шопен Ф. Этюди. Для фортепіано. Op. 10, Op. 25 (на вибір). Ред. Л.Оборин, Я.Мільштейн. – М., 1967.
  • Черні К. Етюди «Школа вправності». Ор.299, «Мистецтво спритнсті пальців» Ор.740.

                                                                

Баян

  • Бах Й. Прелюдія та фуга ре мінор (I т. ДТК).
  • Гендель Г. Хоральна прелюдія фа мінор.
  • Клименко В. Сюїта «Сузіря Лева».
  • Зубицький В. Карпатська сюїта.
  • Рунчак В. Сюїта №2 «Українська».
  • Чембержі М. Музичні каптинки. Пєси для готово-виборного баяна. – К.: ПТО «Мета-Арт», 1999.

 

Бандура

  • Бах Й. Прелюдія та фуга до мажор (ДТК, 1 т).
  • Баштан С. Варіації на тему укр.н.п. «Йшли корови із діброви».
  • Герасименко О. Концертна фантазія «Купало».
  • Дремлюга М. Соната № 2.
  • Хоткевич Г. Варіації на тему «Ішумить, і гуде».
  • Гайденко І. Танок.
  • Гриньків Р. Експромт.
  • Німченко К. Українська рапсодія.
  • Стецюн М. Український танок.
  • Щербина Д. Козачок.

 

 

Скрипка

 

  • Бах Й. Партити для скрипки соло (на вибір).
  • Гедель Г. Сонати №№1-6 (на вибір).
  • Телеман Г. 12 Фантазій для скрипки соло (на вибір).
  • Ізаї Е. Сонати для скрипки соло №№ 1-6.
  • Гліер Р. Концертне алегро.
  • Мендельсон Ф. Концерт е- moll
  • Сен-Санс К. Концерти №№ 1-3.
  • Скорик М. Концерти №№1-5.
  • Шамо І. Соната.
  • Штогаренко А. Концерт.
  • Венявський Г. Каприси (обр. Ф.Крейслера).
  • Давид Ф. Капріччіо.
  • Крейслер Ф. Пєси, транскрипції.
  • Мійо Д. Бразильські танці.
  • Новачек О. Безперервний рух.
  • Паганіні Н. Каприси.
  • Сарасате П. Іспанські танці.
  • Скорик М. Іспанський танець.

 

Гітара

  • Бах Й. Лютневі сюїти (на вибір).
  • Брещанелло Д. Партіта мі мінор.
  • Гендель Г. Чакона ре мінор (обр. О.Гітмана).
  • Джуліані М. Варіації на тему іспанської фолії.
  • Каруллі Ф. Соната № 21.
  • Шевченко А. Карпатська рапсодія.
  • Альбеніс І. Астурія (обр. Е.Ларичева).
  • Барріос А. Вальс №4.
  • Вилла Лобос А. Бразильський танок.
  • Таррега Ф. Етюди (на вибір).

 

Тривалість відповіді з фахового випробування з дисципліни «Гра на музичних інструментах» до 20 хвилин на одного абітурієнта.

 

Орієнтовний список вокальних творів для виконання

(приблизна складність)

Твори українських композиторів

  • Білаш О. Два кольори. Світи нам, матінко. Цвітуть осінні тихі небеса. Як надійшла любов.Журавка.
  • Гулак-Артемовський С. Пісня Карася, каватина Султана, арія Султана (з опери «Запорожець за Дунаєм»). Стоїть явір над водою.
  • Заремба В. На городі коло броду.
  • Кос-Анатольський А. Чотири воли пасу я. Гей, тополі мої. Я лиш про тебе мрію. Ой ти, дівчино, з горіха зерня. Попливли вечірні думи. Ой візьму відерце чистої води.
  • Косенко В. Я пережил свои желанья. Вони стояли мовчки.
  • Лисенко М. Пісня Миколи «Та немає в світі гірш нікому; Гомін, гомін; Вітер віє горою»; Пісня Виборного «Дід рудий»; «Ой під вишнею» (з опери «Наталка-Полтавка»), Пісня Тараса «Гей літа орел», арія Остапа (з опери «Тарас Бульба»). Безмежне поле.
  • Лисенко М.. Дві пісні Наталки. Пісня Петра (з опери «Наталка-Полтавка»). Чого вода коломутна. Віють вітри. Айстри. Ой я нещасний. Смутної провесни. Нічого, нічого. Садок вишневий коло хати.
  • Лятошинський Б. Якби мені не тиночки. Ой у полі тихий вітер віє. Ой маю я чорні брови.
  • Майборода Г. Не дивися на місяць весною. Обр.укр.нар.п. «Ой заграйте, музики». Дивною і вічно молодою. Гаї шумлять. Кувала зозуля. Не минай з погордою. Песня скитальца. Вновь к тебе. О матері (з опери «Арсенал»)
  • Ревуцький Л. Ой знати, знати. Ой вийся, хмелю. Прилетіла перепілонька.
  • Рожавська Ю. Летять, ніби чайки. Лелека. Чарівна сопілочка. Встаю. Пила. Дождик.
  • Скорик М. Ой надіну черевички. Хиляються ворота.
  • Стеценко К. Вечірня пісня. О на дивуйсь. Хотіла б я піснею стати. Стелися, барвінку. Плавай, плавай, лебедонько. Колискова Килини (з муз. драми «Про що тирса шелестіла»). Колядки й щедрівки.
  • Степовий Я. Три шляхи. Серенада «Тихо в блискучім промінні». Місяць яснесенький. Дихають тихо акації. Обробки укр.нар.п.: Ой ти місяцю. Стороною дощик іде. Ой горе тій чайці. Вітер, вітер коло хати.
  • Шамо І. Песенка о вежливости. Пісня про щастя. Як надійшла любов.

 

Твори зарубіжних композиторів

  1. 1. Бах Й.С. Уходит день. За рекою старый дом. Ария из оратории «Страсти по Матфею» («О, сжалься…»).
  2. Бізе Ж.. Хабанера (з опери «Кармен»). Прощание арабской женщины.
  3. Гріг Е. Стара пісня. Дитяча пісня. Захід сонця. Лісна пісня.
  4. 4. Гуно Ш . Баллада о фульском короле (из оперы «Фауст»).
  5. Доніцетті Г. Аріозо Неморіно (з опери «Любовний напій»).
  6. Моцарт В. Дві арії Фігаро (з опери «Весілля Фігаро»). Серенада дон Жуана, арія Лепорелло (з опери «Дон Жуан»). Каватина Фигаро из 1 акта оперы «Свадьба Фигаро» («Если захочет барин попрыгать»).

 

Народні пісні

  • Історичні пісні: Нема в світі правди (псальма). Ой попід гай зелененький. Виряджала мати сина. Наступила чорна хмара. Куди їдеш, орле. Родимий краю, село родиме (романс).
  • Календарно-обрядові пісні: Да стояла Маринка на межі (купальська). Переманочка чорная галочка (петрівчана). Масляная, оце я йду (масляна). Ой котився вінчичок по полю (жниварська). Ой, глибокий колодязю (арія з фольк-опери Є.Станковича "Русальчині купала")
  • Родинно-побутові: Вийди, вийди, зірко. Тиха, тиха вечеронька. Світи, світи, місяць. Мамко моя, мамко. В того доля ходить полем.
  • Весільні пісні: Думай, подруженько. Гілечко завиваємо. Ви ж бояри молодесенькі. Так рано, моя ненько.
  • Колискові пісні: Ее, коточок. Колисала я дитиноньку маленьку (обр. А.Авдієвського) Ой, ходить сон (обр.В.Калініченка). Ой спи, дитя, без сповиття
  • Жартівливі: Умираю, моя мати. Терен, мати, коло хати. Кину кужіль на полицю. Ой я знаю, що гріх маю.
  • Обробки народних пісень: Ой кряче, кряче та чорний ворон. (обр. А. Коціпінського). Ой коню, мій коню (обр. М. Лисенка).З того часу, як женився (обр. А. Єдличка). У Києві на ринку (обр.М.Лисенка). Ой доки ж я, безталанна (обр. В. Шпакова), Чи ти, ненько, чула (обр. А. Кулика), Коло мої хати зацвіли блавати (обр. В. Самойленка), Там, де ятрань круто в’ється (обр. В. Йориша), Ой пішла я в ліс по опеньки (обр. М. Шраменка), На городі терниця (обр. А. Гайденка)
  • Пісні інших народів: U czystym polu pozieleniala (польська). Besame mucho (мексиканська, обр. М .Шумського). Співай про кохання, волынко (французька, обр. М.Чарданського). Спи, моя мила (чеська, обр.З. Неєдли). Пернетта (французька, обр. В. Енді).

 

Естрадні твори

  • Валлер Т. "HYPERLINK "http://notes.tarakanov.net/jazz/aint.zip"AinHYPERLINK "http://notes.tarakanov.net/jazz/aint.zip"'HYPERLINK "http://notes.tarakanov.net/jazz/aint.zip"t mesbehavinHYPERLINK "http://notes.tarakanov.net/jazz/aint.zip"..." з однойменного мюзиклу.
  • Івасюк В. Нестримна течія. Я піду в далекі гори. Балада про отчий дім. У долі своя весна. Там за горою, за крем’яною. Пісня буде поміж нас. Лише раз цвіте любов.
  • Керн Дж. "Дим" із мюзиклу "Роберта".
  • Кириліна І. Колискова зорі. Ой вербо, вербо. Лелеча доля. Не рубай ліщину.
  • ЛлойдУеббер, "The Phantom of the Opera"" (дует Кристина и Привида) із однойменного мюзиклу. "Memory" ("Пам’ять") із мюзиклу "Cats",
  • Лоу Ф. "Я танцюватиь хочу" з мюзиклу "Моя прекрасна леді".
  • Мозговий М. Минає день. Край, мій рідний край.
  • Поклад І. Чарівна скрипка. Дикі гуси.
  • Рибніков А. Арія Зірки із мюзиклу "Зірка та смерть Хоакіна Мур’єти".
  • Роджерс. Р. "Едельвейс" із мюзиклу "Звуки музики".
  • Bricusse L.. "Who can I turn to" із мюзиклу "Road of the grease paint, the smell of the crowd".
  • Gershwin G. They can’t take that away from me. Пісня з к/ф «Давайте потанцюєм»; Колискова Клари з опери «Поргі і Бесс».

 

План художньо-педагогічного аналізу вокального твору

з програми магістра

  • Назва твору, жанр, рік написання, автори;
  • Характеристика форми, змісту твору;
  • Аналіз поетичного тексту;
  • Аналіз засобів музичної виразності (авторські вказівки, ладотональний план, мелодія, темп, ритм, динаміка);
  • Музична драматургія твору (інтонація, фразування, кульмінація), художній образ;
  • Аналіз засобів сценічної виразності (міміка, жест, мізансцена);
  • Оцінка художньої та педагогічної значущості вокального твору;
  • Аналіз вокально-технічних труднощів;

Тривалість відповіді з фахового випробування з дисципліни «Вокал» до 20 хвилин на одного абітурієнта.

 

Вимоги до фахового випробування з

ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ

 

  • Диригувати під фортепіано два твори, різні за стилем і жанром (один з них - а cappellа).
  • Зіграти на фортепіано партитуру твору а cappellа для мішаного хору – з нот (орієнтовний список творів додається).
  • Зробити усний музично-теоретичний та вокально-хоровий аналіз партитури хорового твору

Орієнтовний список хорових творів для диригування

  (приблизна складність)

  • Бортнянський Д.  Хоровий концерт № 28.
  • Бортнянський Д. Хоровий концерт № 32.
  • Бріттен Б.  Missa Brevis in D.
  • Гаврилець Г. Засвічу свічу.
  • Зубицький В., вірші  Т. Шевченка. Праведная душе.
  • Лисенко М. Хори з опери «Іван Гус»
  • Лятошинський Б., вірші Т. Шевченка.    Тече вода в синє море.
  • Лятошинський Б., вірші Т. Шевченка,   Із-за гаю сонце сходить.
  • Лятошинський Б., вірші Ю.Тютчева.   Рим ночью.
  • Монтеверді К. Cantate Domino.
  • Моцарт В. Частини з Реквієму.
  • Поклад І. Весільна пісня з мюзикла «Ніч перед Різдвом».
  • Пуленк Ф.Частини з Меси.
  • Ревуцький Л. вірші Т. Шевченка. Ой чого ти почорніло.
  • Ревуцький Л. Три веснянки.
  • Січинський Д., вірші Т. Шевченка.   Кантата «Лічу в неволі».
  • Скорик М., вірші І.Франка.  Кантата «Весна», ч.І
  • Станкович Є.,  вірші Т. Шевченка.   Садок вишневий коло хати.
  • Стеценко К. Милість спокою (з Літургії Св. Іоанна Златоуста).
  • Укр. нар. пісня в обр. А. Авдієвського.  Ой, там за лісочком.
  • Укр. нар. пісня в обр. А. Авдієвського.  Як була я маленька.
  • Укр. нар. пісня в обр. Б. Лятошинського. Ой, у полі три криниченьки.
  • Форе Г.  Частини з Реквієму.
  • Шамо І. Хори з фольк-опери «Ятранські ігри».

 

Орієнтовний список хорових творів для гри партитури

 (приблизна складність)

 

  • Депре Ж Qui tollis (з меси «Pange lingua»).
  • Дичко Л. Частини з Урочистої Літургії.
  • Колядка в обр. О.Кошиця. Янголи в небі.
  • Лассо О. Motetus Salve Regina.
  • Леонтович М. Благослови, душе моя (з Літургії Св. Іоанна Златоуста).
  • Лисенко М., вірші Т.Шевченка.  Сон (із поеми «Сон»).

·         Моцарт А.  Ave verum corpus.

  • Палестрина Д., Ave Regina. Мотет.      
  • Укр. нар. пісня в обр. А. Авдієвського,  сл. Т. Шевченка. Думи мої, думи мої.
  • Укр. нар. пісня в обр. А. Авдієвського. Ой у лузі калина стояла.
  • Укр. нар. пісня в обр. А. Авдієвського.   Як була я маленька.
  • Укр. нар. пісня в обр. Є. Козака, вірші Т.Шевченка.   Думи мої.
  • Укр. нар. пісня в обр. Є.Козака.  Якби мені черевики.
  • Укр. нар. пісня в обр. Ф. Колесси.  В гаю зелененькім.
  • Укр. нар. пісня в обр. М. Леонтовича. Ой піду я лугом
  • Укр. нар. пісня в обр. М. Леонтовича. Пряля.
  • Укр. нар. пісня в обр. М. Леонтовича. Чорнушко-душко.
  • Укр. нар. пісня в обр. К. Стеценка.  Ой на річці, на Дунаї.
  • Шух М. Закликання весни.
  • Шух М. Тиха молитва.
  • Яковчук О. Веснянка.

План усної анотації одного з представлених творів

  • Короткий літературно-художній аналіз твору  (короткі відомості про творчість композитора,  загальна характеристика його творчого стилю, історія написання хорового твору, літературно-стилістичний аналіз поетичного тексту).
  • Музично-теоретичний аналіз твору  (форма твору, фактура, ладотональний план, гармонія, метроритм, мелодика твору, характер супроводу).
  • Вокально-хоровий аналіз (тип і вид хору,  діапазони хорових партій, теситурні умови, інтонаційні труднощі, ритмічні труднощі, досягнення строю, ансамблю).
  • Виконавський аналіз (динамічний план твору,  трактування темпу та агогіки в зв’язку з образно-емоційною палітрою хорового твору, фразування, місцеві та загальна кульмінації, звуковедення та його співвідношення з дикційними й динамічними особливостями, співацьке дихання, диригентські труднощі). 

Тривалість фахового випробування з хорового диригування  - 20 хвилин на одного абітурієнта.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Особливості написання

 Мотиваційного листа

 

Мотиваційний лист – це офіційний лист, який часто є першим контактом з потенційним студентом у ЗВО. Він створює перше враження на представників наукової спільноти, до якої Ви намагаєтесь доєднатися.  Лист повідомляє представникам ЗВО, що Ви зацікавлені в опануванні обраної спеціальності, у співпраці з її представниками. Мета мотиваційного  листа – передати, чому Ви є сильним кандидатом на опанування спеціальності.

У мотиваційному листі вкажіть:

  • чому Ви хочете опанувати спеціальність;
  • чому Ви обрали саме цей ЗВО.

    При написанні мотиваційного листа:

  • намагайтесь не перевищити 1-2 сторінки;
  • перевірте текст на помилки;
  • вкажіть контактну інформацію

 

 

 

 

Інформаційні ресурси :

 https://vstup.npu.edu.ua/  -     сторінка Приймальної комісії НПУ імені М.П. Драгоманова

https://t.me/PK_NPU_channel  -     телеграм канал Приймальної комісії НПУ імені М.П. Драгоманова

https://t.me/PK_NPU  -     телеграм-бот для запитань абітурієнтів      (відповідають спеціалісти ПК)