портрет

 Завідувач кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу та диригування

    Козир Алла Володимирівна

 

 

 

Освіта: Київська державна консерваторія імені П.І.Чайковського
Посада: Завідувач кафедри
Наукові ступені і звання: Доктор пед.наук, професор
Дисципліни які викладає: Акмеологія мистецької освіти, керування аспірантами, докторантами, хорове диригування
В уніерситеті працює: з 1981 р.
Кафедра: теорії та методики музиної освіти,хорового співу та диригування

 

 

 

Біографія

          КОЗИР Алла Володимирівна (28 травня 1953 р.) – доктор педагогічних наук (2009 р.), професор (2011 р.), завідувач кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені А.Т.Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова (2016 р.). З 2014 року професор кафедри теорії та історії музичного виконавства Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського.

         Народилася у місті Києві, закінчила ДМШ № 13 м. Києва по класу фортепіано, у 1975 році закінчила Київське державне музичне училище імені Р.М. Глієра зі спеціальності «Хорове диригування» (диплом з відзнакою Ю № 839641 від 30.061975), клас хорового диригування Н.Ю. Хорошун та диригентсько-хоровий факультет Київської державної консерваторії імені П.І.Чайковського (диплом з відзнакою Г-ІІ № 046762 від 5.06.1981 р.) за спеціальністю диригент хору, викладач диригентсько-хорових дисциплін (клас професора Дженкова В.А.). Після закінчення КДК імені П.І. Чайковського з 01.08.1981 працює на кафедрі методики музичного виховання, співу та хорового диригування Київського державного педагогічного інституту імені О.М.Горького. З 1983 по 1986 роки – навчання в очній аспірантурі при Київському педагогічному інституті імені О.М. Горького, в 1987 році – захист кандидатської дисертації на тему: «Формування стилю педагогічного керівництва хоровим колективом (на матеріалі музично-педагогічних факультетів педагогічних інститутів)» за спеціальністю 13.00.01 – теорія та історія педагогіки (науковий керівник доктор пед. наук, проф. Кобзар Б.С., диплом кандидата педагогічних наук ПД № 009455 від 22.071987).

        У 1991 році присвоєно вчене звання доцента методики музичного виховання, співу та хорового диригування (атестат доцента ДЦ № 000045 від 30.05.1991), Відмінник освіти України (посвідчення № 49575, наказ № 723-п від 17.10.2000 р.). З 2003 по 2006 – навчання в докторантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. 13.12.2006 р. отримала диплом доктора філософії педагогічних наук (Ph.D ПД № 009555). 9.09. 2009 року захистила докторську дисертацію на тему: «Теорія і практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти» за спеціальностями: 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання; 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, науковий консультант доктор пед. наук, проф. Падалка Г.М., (диплом ДД № 007849 від 16.12.2009 р.). В 2011 році присвоєно вчене звання професора методики музичного виховання, співів та хорового диригування (атестат 12ПР № 006446 від 20.01.2011 р.).

       Секретар вченої ради Інституту мистецтв Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова (1993-2014 рр.), Вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 26.053.08 НПУ імені М.П. Драгоманова (2006-2014 рр.). Голова спеціалізованої вченої ради Д 26.053.08 НПУ імені М.П. Драгоманова (2014-2019 рр). Член спеціалізованої вченої ради Д 26.053.24 НПУ імені М.П.Драгоманова (2018-2020). Голова разових спеціалізованих вчених рад ДФ 26.053.15 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 15.03.2021; ДФ 26.053.16 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 31.03.2021; ДФ 26.053.22 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 14.05.2021; ДФ 26.053.31 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 14.05.2021; ДФ 26.053.32 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 1.10.2021; ДФ 26.053.40 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 1.10.2021.

       Під науковим керівництвом А.В. Козир успішно захищено докторські дисертації (В.І.Федоришин, В.М. Лабунець, Є.М. Проворова, О.А. Кузнецова, рекомендовано до захисту дисертацію Юника І.Д.), 29 кандидатських дисертацій з теорії та методики музичної освіти (серед них: Парфентьєва І.П., Софроній З.В., Топчієва І.О., Лі Чуньпен, Бондаренко А.В., Бай Шаожун, Міщанчук В.М., Цзян Лібін, Бондаренко Д.В., Ха Ту, Гавран І.А., Сі Даофен, Сунь Лінян, Хомич І.М., Ян Цзюнь, Гусаченко О.П., Чинчева Л.В., Голубицька Н.О., Дубовий З.С. та ін., та понад 200 дипломних та магістерських робіт.

       Навчальне навантаження складається з курсу лекцій для магістрантів з акмеології мистецької освіти, методики музичної освіти для студентів факультетів мистецтв та спецкурсів для магістрів, а також хорове диригування, керівництво аспірантами, докторантами. Студенти Вей Лімін, Ху Манлі та ін. отримали дипломи лауреатів на міжнародних конкурсах хорових диригентів (2017 р.).

       У науковому доробку більше 180 науково-методичних праць з питань теорії, історії та методики підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін до продуктивної діяльності з учнями. Серед них монографія: «Професійна майстерність учителів музики: теорія та практика формування в системі багаторівневої освіти» (К.: Вид-во НПУ імені М.Драгоманова, 2008. – 378 с.), розділи у семи колективних монографіях, навчально-методичні посібники, серед них «Вступ до акмеології мистецької освіти» у співавторстві (К.: Вид-во НПУ імені М.Драгоманова, 2008. – 378 с.),), статті у провідних фахових наукових виданнях України, статті у міжнародних збірках наукових праць, у зарубіжних виданнях, статті у збірниках Scopus, а також статті у збірниках міжнародних та всеукраїнських конференцій, методичні рекомендації та навчальні програми. (Серед них: Alla V. Kozyr, Features of the Formation of an Officer of the Armed Forces as the Sole Leader (Manager) of a Military Organization. Ivan S. Bakhov, Vadym S. Ryzhykov, Dmytro G. Yunyk, Tetiana I. Yunyk. //International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE). Vol.8#4, November, 2019. - PP. 9626-9630. Alla V. Kozyr. Methodological Aspects of Modernization of Professional Training of Future Music Teachers /A. KOZYR, V. LABUNETS, L.PANKIV, W. LIMING, ZH. GEYANG //Utopia y Praxis Latinoamericana. Revista Internacional de Filosofia y Teoria Social /Universidad del Zulia-Venezuela. – Vol. 25. – 2020. – pp. 370-377.  2020  Scopus. Kozyr, A., Havrilova, L., Ishutina, O., Khvashchevska, O. & Chuhai, S. (2020). Analysis and Interpretation of Yuri Chugunov’s Suite of Moods for Saxophone and Piano. OPUS – ANPPOM’s Eletronic Journal. Vol 26, No 1. DOI: http://dx.doi.org/10.20504/opus2020a2605.  Scopus. Alla KOZYR “AN INNOVATIVE APPROACH TO TRAINING ART STUDENTS IN PEDAGOGICAL UNIVERSITIES”, submitted by the authors Alla ZAITSEVA, Alla KOZYR, Viktor LABUNETS, Yevheniia PROVOROVA, Liming WEI, has been accepted for publication on the Journal online de Política e Gestão Educacional. Now that your manuscript has been accepted for publication it will proceed to copy- editing, production and will be published on september/october 2021. А. Козир. Людкевич і Землінський: типологічне порівняння учителя і учня. Л.Кияновська, В.Федоришин, Л.Мельник, А.Козир. Міждисциплінарні дослідження складних систем: зб.наук.праць. Номер 19. К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. С. 160-166. Alla Kozyr. The competence approach as a methodological tool for shaping the professional competence of future music teachers. Компетентнісний підхід як методологічний інструмент формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Alla Kozyr, Vasyl Fedoryshyn, Olena Khoruzha, Larysa Chyncheva, Oksana Gusachenko. Journal of Higher Education Theory and Practice. 2022. С. Scopus).

       1.11.2019 р. отримала сертифікат (серія АС № 001543) про закінчення курсу навчання з англійської мови, що відповідає загальноприйнятому європейському стандарту В2, згідно Загальноєвропейської Рекомендації з мовної освіти (CEFR). Член наукової експертної ради МОН України. Секція 21. «Літературознавство, мовознавство та мистецтвознавство» (2019-2022 рр.).

       Член редакційної колегії: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова: Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. праць. К: НПУ імені М.П. Драгоманова (2016-2019); Професіоналізм педагога: Теоретичні й методичні аспекти: зб. наук. праць. /ДВНЗ «ДДПУ» - Слов’янськ : ДДПУ (2015-2020); Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного університету імені Івана Франка. Дрогобич: ДДПУ (2016-2021); Valorificarea strategiilor inovationale de dezvoltare a invamantului artistic contemporam /coord:  Tetiana Bularga. – Balti. S.n.,  2017, 2020-2021; Збірки наукових праць студентів факультету мистецтв : НПУ імені М.П. Драгоманова «Проблеми сучасної мистецької освіти» (2017-2021).

       Член оргкомітету та журі ІІІ Міжнародного хорового конкурсу пам’яті Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019, Голова журі Всеукраїнського конкурсу хорових диригентів імені Левка Ревуцького: Кропивницький, 2017, Член журі Міжнародного вокально-хорового конкурсу «Хай пісня скликає друзів» (Чернівці: ЧНУ імені Юрія Федьковича), 2018, Голова журі Всеукраїнського конкурсу хорових диригентів пам’яті Бориса Лятошинського: Кропивницький, 2018, Диплом Міжнародного конкурсу-фестивалю Grand Summer Music Fest (9.06.2019) за проведення майстер-класів на конкурсі, методично-виховну роботу, за якісний навчально-методичний супровід підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та учнів, Голова Журі «Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Музичне мистецтво» ІІ етап»: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Виниченка, 2019 (17-19 квітня), Диплом Golden Stars Of Winter за проведення майстер-класів на конкурсі, методично-виховну роботу, за якісний навчально-методичний супровід підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та учнів (Київ, 15-18.12. 2019 р.), Член оргкомітету та журі ІV Міжнародного хорового конкурсу пам’яті Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2020, Член оргкомітету ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (12 год.). – 7-8.10.2020, м. Слов’янськ, член журі вокально-хорового конкурсу «Аскольдів глас», ХІІ, 2020. Свідоцтво Серія 001543 (Стандарт В2 CEFR). Реєстраційний №2841, ХІ. 2019 р., Член оргкомітету V Міжнародного хорового конкурсу пам’яті Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2021, Голова Журі «Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Музичне мистецтво», ІІ тур»: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (03.2021), Голова журі конкурсу хорових диригентів Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2021 (26.05 21), Сертифікат учасника роботи журі конкурсу хорових диригентів у рамках ІV Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Митець з українською піснею в серці» присвяченої 100-річчю вшанування пам’яті Миколи Леонтовича (Кропивницький, 2021), Член оргкомітету ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми мистецько-педагогічної освіти: здобутки, реалії та перспективи» (Суми. 24-25. 03, 2021), Член оргкомітету V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (12 год.) 7-8.10.2021 р., м. Слов’янськ.

       Зарубіжне стажування: Certificate № IFC-WSSG/WK/2020-29 Higher School of Social and Economic in Przeworsk (Przeworsk, Poland) – 180 годин, 6 ECTS – Przeworsk, 09.Х.2020 - 23.ХІ.2020 (стажування). Участь у міжнародному проекті: «Ukraine in the European space education and art» у складі делегації викладачів та студентів НПУ імені М.П.Драгоманова 3-11 травня 2018 року (Прага, Намюр, Брюссель, Париж, Відень, Краків). Сертифікат від 06.05. 2018 р. «Trends in Ukrainian education in the context of European integration» Institute of Music and Pedagogy in Namur. Сертифікат від 06.05. 2018 р.

       Нагороджена Почесною грамотою МОН України (1998 р.), Почесним знаком МОН України «Софія Русова» (посвідчення № 899 від 30.12.2009 р.); медаллю «За наукові досягнення» імені Г.Костюка: психолого-педагогічні науки (посвідчення № 02 від 25.09. 2012 р.); медаллю «Драгоманівська родина» (посвідчення № 23 від 23.05. 2017 р.); медаллю «За наукові досягнення» імені П.І. Орлика: гуманітарні науки (посвідчення № 11 від 23.05.2017 р.); медаллю М.П. Драгоманова за особистий вагомий внесок у розвиток університету (2017 р.), Почесною медаллю «185 років НПУ імені М.П. Драгоманова» (від 2.09.2021 р.) та ін.

 

Наукова та професійна активність

НАУКОВА ТА ПРОФЕСІЙНА АКТИВНІСТЬ

доктора педагогічних наук, професора

завідувача кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені А.Т. Авдієвського

КОЗИР Алли Володимирівни

 

з/п

Прізвище, імя, по батькові

Козир Алла Володимирівна

__________________________________

Відповідність показниками, що визначають рівень наукової та професійної активності науково-педагогічних працівників

__________________________________________________________________

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) наявність за останні п’ять років наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection;

1. Alla V. Kozyr. Methodological Aspects of Modernization of Professional Training of Future Music Teachers /A. KOZYR, V. LABUNETS, L.PANKIV, W. LIMING, ZH. GEYANG //Utopia y Praxis Latinoamericana. Revista Internacional de Filosofia y Teoria Social /Universidad del Zulia-Venezuela. – Vol. 25. – 2020. – pp. 370-377.  2020  Scopus.

2. Kozyr, A., Havrilova, L., Ishutina, O., Khvashchevska, O. & Chuhai, S. (2020). Analysis and Interpretation of Yuri Chugunov’s Suite of Moods for Saxophone and Piano. OPUS – ANPPOM’s Eletronic Journal. Vol 26, No 1. DOI: http://dx.doi.org/10.20504/opus2020a2605.  Scopus.

3. Kozyr, A., “AN INNOVATIVE APPROACH TO TRAINING ART STUDENTS IN PEDAGOGICAL UNIVERSITIES”, submitted by the authors Alla ZAITSEVA, Alla KOZYR, Viktor LABUNETS, Yevheniia PROVOROVA, Liming WEI, has been accepted for publication on the Journal online de Política e Gestão Educacional. Now that your manuscript has been accepted for publication it will proceed to copy- editing, production and will be published on september/october 2021. Web of Scince. ISSN 1519-9029. P. 30-39.

4. А.Козир. Людкевич і Землінський: типологічне порівняння учителя і учня. Л.Кияновська, В.Федоришин, Л.Мельник, А.Козир. Міждисциплінарні дослідження складних систем: зб.наук.праць. Номер 19. К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. С. 160-166.

5. Kozyr, A. The competence approach as a methodological tool for shaping the professional competence of future music teachers. Компетентнісний підхід як методологічний інструмент формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Alla Kozyr, Vasyl Fedoryshyn, Olena Khoruzha, Larysa Chyncheva, Oksana Gusachenko. Journal of Higher Education Theory and Practice. 2021. ISSN 21583595. P. 67-73. Scopus. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=5721687720.

__________________________________________________________________

2.

2) наявність не менше п’яти наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України;

1. Козир А.В. Полікультурне виховання – процес соціалізації студентської молоді /А.В. Козир, Е.М. Кучменко //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. праць. – Вип. 18 (23). – К.: НПУ, 2015. – С. 86-93.

2. Козир А.В. Творче втілення у вітчизняну теорію і практику прогресивних ідей зарубіжного педагогічного досвіду /Алла Козир. //Львівсько-ряшівські наукові зошити. - № 5 – Львів-Ряшів: УР, 2015. – С.221-227.

3. Козир А.В.  Мистецькі національні традиції як методична основа у формуванні освітнього простору Китаю /А.В. Козир, Е.М. Кучменко. //Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць – Кам’янець-Подільського державного університету – Кам’янець-Подільський: ПП Зловейко Д.Г., 2015. – Вип. 19, ч. І (ІІ-2015). – С. 274-278.

4.Козир А.В.  Інноваційні тенденції формування професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін. /А.В. Козир //Освіта для сучасності: зб. наук. праць у 2-х томах. – К.: НПУ, 2015. – Т. 1. - С. 606-613.

5.Козир А.В.  Комунікативно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до  роботи в умовах полікультурного середовища /А.В. Козир, Е.М. Кучменко. //Педагогіка вищої та середньої школи: сб. наук. Праць. – Вип. 19, т. 1. - Кривий Ріг: КПУ ДВНЗ «КНУ», 2015. – С.45-54.

6.Козир А.В. Основні тенденції розвитку мистецької освіти на сучасному етапі /А.В. Козир //Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти: зб. наук. пр. наукове електронне видання. – Вип. 3. – Слов’янськ: ДДПУ, 2016. - С. 25-37.

7. Козир А.В. Типологічна класифікація керівників дитячих хорових колективів /А.В. Козир // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. праць. – Вип. 21 (26). – К.: НПУ, 2016. - С. 83-90.

8.Козир А.В. Інноваційні аспекти технологізації процесу формування професійної майстерності майбутніх учителів музики /А.В. Козир //Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. праць. - Вип. 6 (75). – Сєвєродонецьк, 2016. – С.100-107.

9. Козир А.В. Педагогічна складова безперервної освіти викладача мистецьких дисциплін /А.В. Козир, Е.М. Кучменко //Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського: Педагогічні науки. - № 1 (56). – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2017. – С. 80-85.

10. Козир А. В. Інтегративні зв’язки фахової підготовки викладачів мистецьких дисциплін. Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього, 2017. С. 47 – 49. URL: https://cutt.ly/Go3K5u5

11. Козир А.В. Професійно-особистісний розвиток майбутніх учителів музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін /А.Козир  //Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти: зб. наук. пр.: наукове електронне видання. – Вип. 5. – Частина І (за матеріалами міжнародної інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій»). – Слов’янськ: ДДПУ, 2017. - С. 5-14. ISSN 2414-9292

12. Етнокультурний контекст підготовки майбутніх учителів музики та хореографії //Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. праць [за заг. ред. проф. В.І. Сипченка. - № 1 (87). – Харків: ТОВ «Видавництво НТМТ», 2018. – С. 39-47.

12. Формування виконавської компетентності у магістрантів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки //Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова: Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. праць. – Вип. 24 (29). – К: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - С. 3-7.

13. Історичні етапи реформування музично-педагогічної освіти в процесі її глобалізації //Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - Кам’янець-Подільський, 2019. – Вип.  26 (1-2019). – С. 129-135.

14. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до розвитку  художньо-образного мислення учнів підліткового віку //Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського: педагогічні науки: зб. наук. праць [за ред. проф. Т.Степанової. – № 2 (65). – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2019. - С. 140-144.

15. Онтопсихологічні аспекти художньої комунікації в контексті парадигмальних змін у системі сучасної мистецької освіти. -  //Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського: журнал, вип. 2 (127). – Серія Педагогіка: Одеса, 2019. – С. 47-52.

16. Духовність і музична культура доби революційного класицизму (педагогічні студії) /А.Козир, Е.Кучменко //Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського: педагогічні науки: зб. наук. праць [за ред. проф. Т.Степанової. –    № 1 (68) лютий 2020. – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2020. - С. 133-139.

17. Diagnostics of the levels of future Music teachers’ instrumental-performing preparedness to innovation activity
/А.Козир, В.Лабунець. //Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент. Серія педагогічні науки. - Вип. 15. – К.: Арт академія сучасного мистецтва імені Сальвадора Далі, 2020. - С. 27-43.

18. Ніжин

__________________________________________________________________

3.

3) наявність виданого підручника чи навчального посібника або монографії;

1. Козырь А.В. Методический аспект подготовки будущих учителей музыкального искусства к практической деятельности в школе //Актуальные проблемы организации обучения в высшей и средней школе: Монография [под ред. проф. Михайличенко О.В. – LAP LAMBERT Academic Publishing, 2018. – С. 124-133.

2. Козир А.В. Акмеологічні засади формування професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін //Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітніх кадрів: акмеологічні аспекти: колективна монографія: кер. автор. проекту Гузій Н.В. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – С. 359-399.

3. Козир А.В. Значення свідомого та підсвідомого в художньо-творчій виконавській діяльності хорових диригентів //Актуальные вопросы художественного образования и воспитания: колективна монографія [за заг. ред. проф. О.Михайліченка. – Німеччина: LAP LAMBERT, 2019. – 237 с. – C. 12-32.

 

4. Козырь А.В. Акмеологическое развитие хоровых дирижеров в процессе исполнительской деятельности //Актуальные вопросы современного искусствоведения: колективна монографія [за заг. ред. проф. О.Михайліченка. – LAP LAMBERT: Academic Publishind, 2019. – C. 25-40.   Saarbrucken 2019 Deutschland.

5. Alla V. Kozyr, Features of the Formation of an Officer of the Armed Forces as the Sole Leader (Manager) of a Military Organization. Ivan S. Bakhov, Vadym S. Ryzhykov, Dmytro G. Yunyk, Tetiana I. Yunyk. //International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE). Vol.8#4, November, 2019. - PP. 9626-9630.  

Kozyr A. Projective modeling of multiprofessional approaches to the training of future music teachers /Kozyr A. Padalka H. Zaitseva //Modern science. Modtrni veda. № 5-2020. Ceska republika, Nemoros.  – Praha. – P. 104-112.

6. Козырь А.В. Профессиональное мастерство музыканта-исполнителя: традиции и современность //Вопросы музыкознания и обучения музыкальному искусству: колективна монографія [за заг. ред. проф. О.Михайліченка. – LAP LAMBERT: Academic Publishind, 2021. – C. 28-45.   Saarbrucken 2021 Deutschland.

7. Козир А.В., Федоришин В.І.  Етнокультурний конструкт у підготовці майбутніх викладачів мистецьких дисциплін до творчо-практичної діяльності з учнями. Інтегральна система мистецької освіти: етнокультурний напрям розвитку здібностей творчої особистості: колективна монографія. Керівник автор. проекту д.п.н., проф. В.І. Федоришин. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. 366 с. С. 11-47.

__________________________________________________________________

4.

4) наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня;

Докторські:

Федоришин В.І.  Теорія та методика фахової підготовки майбутніх учителів музики на акмеологічних засадах: 13.00.02. – К.: НПУ, 2014.

Лабунець В.М. Методична система інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Проворова Є.М. Теорія і практика методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу: 13.00.02. – К.: НПУ, 2018.

Кузнецова О.А. Теорія та практика методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької роботи зі школярами 13.00.02. – Суми, 2020.

Кандидатські:

Топчієва І.О. Підготовка майбутніх учителів музики до керівництва дитячими хоровими колективами із застосуванням евристичних методів навчання (2013).

Лі Чуньпен. Методика формування вокальної компетентності майбутніх учителів музики (2013).

Бондаренко А.В. Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів музики з використанням мультимедійних технологій (2013).

Бай Шаожун. Формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання: 13.00.02. – К.: НПУ, 2014.

Міщанчук В.М. Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Цзян Лібінь. Формування суб’єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Гавран І.А. Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Сі Даофен. Методика використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів музики до співацької діяльності: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Романчук Я.М. Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Ха Ту. Методика формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Бондаренко Д.В. Формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності: 13.00.02. – К.: НПУ, 2015.

Сунь Лінян. Методика фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін: 13.00.02. – К.: НПУ, 2016.

Тан Цземін. Методика вокальної підготовки майбутніх учителів музики на засадах консолідаційного підходу: 13.00.02. – К.: НПУ, 2016.

Лі Сянчжень. Методичні засади підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботи підлітків: 13.00.02. – К.: НПУ, 2016. 

Чжан Няньхуа. Формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін: 13.00.02. – К.: НПУ, 2017.

Ху Маньлі. Методика підготовки керівника вокального ансамблю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю: 13.00.02. – К.: НПУ, 2017.

Хомич І.М. Формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом: 13.00.02. – К.: НПУ, 2018.

Гусаченко О.П. Методика формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності: 13.00.02. – К.: НПУ, 2019.

Ян Цзюнь. Формування інформаційної культури майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки: 13.00.02. – К.: НПУ, 2019.

Чинчева Л.В. Методика формування диригентсько-хорової компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики: 13.00.02. – К.: НПУ, 2019.

Голубицька Н.О. Формування етнопедагогічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вокально-хорового навчання. – К.: НПУ, 2019.

Дубовий З.С. Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання. – К.: НПУ, 2019.

Чжан Чун. Методика формування акмеологічної культури майбутніх учителів музики у процесі вокально-хорового навчання. Дисертація на здобуття наукового ступеня вищої освіти доктора філософії у галузі знань 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво). К.: НПУ, 01.10.2021.  

Ван Юаньсінь. Формування музично-ритмічної компетентності майбутніх учителів музики та хореографії. Дисертація на здобуття наукового ступеня вищої освіти доктора філософії у галузі знань 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво). К.: НПУ, 21.01. 22.

Ван Хайлун. Методика формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи зі шкільними хоровими колективами. Дисертація на здобуття наукового ступеня вищої освіти доктора філософії у галузі знань 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво). К.: НПУ, 31.01. 22.     

__________________________________________________________________

5.

 

 

 

 

5) участь у міжнародних наукових проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”;

        Міжнародний  проект: «Ukraine in the European space education and art» у складі делегації викладачів та студентів НПУ імені М.П.Драгоманова 3-11 травня 2018 року (Прага, Намюр, Брюссель, Париж, Відень, Краків). - Сертифікат від 06.05. 2018 р. «Trends in Ukrainian education in the context of European integration» Institute of Music and Pedagogy in Namur – Сертифікат від 06.05. 2018 р.

__________________________________________________________________

6.

6) проведення навчальних занять із спеціальних дисциплін іноземною мовою в обсязі не менше 50 аудиторних годин на навчальний рік;

 

7.

7) робота у складі експертних рад з питань проведення експертизи дисертацій МОН або галузевих експертних рад Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або Акредитаційної комісії, або їх експертних рад, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої освіти МОН;

Робота у складі Акредитаційної комісії в Херсонському державному університеті (2017, 2018 рр.).

Член наукової експертної ради МОН України. Секція 21. «Літературознавство, мовознавство та мистецтвознавство» (2019-2021 рр.).

ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА НАУКОВОЇ РОБОТИ на присудження Премії Верховної Ради України молодим ученим (2020) «Педагогічно-просвітницька діяльність українських громадівців: О.О.Андрієвського, П.Г. Житецького, І.В. Лучицького». Автори: Ісаченко Вікторія Павлівна, к. пед. н., доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Матрос Ольга Олександрівна, к. пед. н., доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Підвальна Юлія Василівна, к. пед. н., доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ПОДАННЯ на здобуття іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених - докторів наук. Автор Литвинчук Леся Михайлівна - старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І.О. Синиці, доктора психологічних наук: «Оптимізація психічного стану наркозалежних засобами музичного впливу» 05.06.2021.

Експертна оцінка проекту МОН: Регіональна література і живопис етнічних груп Українського Придунав’я як засіб формування колективної ідентичності локального соціуму 7.08.2021 (прикладне дослідження).

Експертна оцінка проекту МОН: Мистецтво української діаспори ХХ-початку ХІ століття як функціональна система національної культури фундаментальне дослідження 9.08.2021. 

__________________________________________________________________

8.

8) виконання функцій наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України, або іноземного рецензованого наукового видання;

Член редакційної колегії:

Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова: Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. праць. – Вип. 24 (29). – К: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016-2019.   

Професіоналізм педагога: Теоретичні й методичні аспекти: зб. наук. праць. /ДВНЗ «ДДПУ» - Слов’янськ : ДДПУ (2015-2020).

Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: ДДПУ (2016-2021). 

Valorificarea strategiilor inovationale de dezvoltare a invamantului artistic contemporam /coord:  Tetiana Bularga. – Balti. S.n.,  2017, 2020-2021.

Збірки наукових праць студентів факультету мистецтв : НПУ імені М.П. Драгоманова «Проблеми сучасної мистецької освіти» (2017-2021).

Рецензент програм та наукових видань:

- на програму спецкурсу за кваліфікацією «Методика підготовки магістрантів  до концертного просвітництва» для підготовки магістрів за спеціальностями 014.13 середня освіта Музичне мистецтво та 025 «Музичне мистецтво». 2019.

- на освітню програму курсів підвищення кваліфікації вчителів мистецтва (музичного мистецтва) шифр 014.13 предметна спеціалізація – середня освіта (музичне мистецтво) у Навчально-науковому інституті неперервної освіти факультету менеджменту освіти і науки НПУ імені М.П. Драгоманова. 2019.

- на навчальний посібник «Українська культура кінця ХІХ – початку ХХ століття» укладений Н.Вороновою та Л.Гавриловою /Донбаський держ. пед. ун-т. 2019.

- на навчально-методичний посібник Т.Лісовської «Музична імпровізація в сучасному закладі дошкільної освіти». 2019.

- на навчально-методичний посібник «Вокально-хорове виконавство» к.п.н., доцента кафедри музичного мистецтва Миколаївського національного університету В.О.Сухомлинського Парфентьєвої І.П. 2020.

- на монографію «Національно-патріотичне виховання студентської молоді в освітньо-виховному середовищі університету засобами музичного мистецтва» автори: колектив кафедри музичного мистецтва Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. 2020.

- на освітньо-професійну програму «Середня освіта (Музичне мистецтво)» другого (магістерського) рівня вищої освіти  014 Середня освіта (Музичне мистецтво) галузі знань 01 Освіта /Педагогіка факультету музичної та хореографічної освіти Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Ушинського (Одеса). 2020.

- на програму курсів підвищення кваліфікації викладачів «Інновації у навчанні дисциплін з циклу «Культура та мистецтво»» Т.Строгаль. 20.10.2020.

- на автореферат дисертації Воронової Надії Сергіївни «Система формування професійної компетентності майбутніх культурологів засобами цифрових технологій», поданої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти 28.10.2020.

- на методичні рекомендації кандидата мистецтвознавства Гусар Д. О. та кандидата мистецтвознавства, доцента Опарик Л. М. «Полімодальний розвиток абсолютного музичного слуху» 31.01. 2021.

- на  автореферат дисертаційного дослідження Ракітянської Людмили Миколаївни «Теорія і практика формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в університеті», поданого на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти (Київ, 03.02.2021).

- на  автореферат дисертаційного дослідження Мартинюка Анатолія Кириловича «Теорія і практика диригентсько-хорової школи в Україні ХХ – початку ХХІ століття», поданої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (Переяслов, 12.05.2021).

- на навчально-методичний посібник «Історія зарубіжної музики епохи Романтизму (в умовах дистанційного навчання)» кандидата мистецтвознавства, доцента кафедри музичного мистецтва МНУ ім. В.О.Сухомлинського Бєдакової Софії Вікторівни 19.05.2021.

- на навчально-методичний посібник «Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з вокально-хорового виконавства з методикою викладання в умовах дистанційного навчання» авторів: доктора педагогічних наук, доцента кафедри музичного мистецтва факультету педагогіки та психології Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського Стріхар Оксани Іванівни;  доктора  філософії в галузі освіти, доцента кафедри музичного мистецтва факультету педагогіки та психології Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського Ярошевської Лариси Віталіївни. 05.2021.

- на навчально-методичний посібник «Наукові дослідження за фаховим спрямуванням та академічна доброчесність» к.п.н., доцента кафедри музичного мистецтва Миколаївського національного університету В.О.Сухомлинського Парфентьєвої Ірини Петрівни 05.2021.

- на рукопис навчального посібника д. іст. н., проф. Кучменко Е. М. «Культурологія. Історія культурологічних теорій ». - (369c.).

- на навчально-методичний посібник (автор Н. М. Лупак) «Дизайн інтермедіальної комунікації: досвід, творчі пошуки, рефлексії» 7.09.21.

- на магістерську роботу Р.Кудлатої-Гасанової «Формування диригентсько-хорових умінь майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вивчення української вокально-хорової спадщини» 22.12.21.

- на магістерську роботу Чжен Тунтун  «Формування аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін» 22.12.21.

- на магістерську роботу Ван Мейхань «Формування вокально-виконавського артистизму магістрантів-вокалістів» 23.12.21.

- на магістерську роботу Грицини Ніни Богданівни «Формування внутрішнього слуху майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу» 23.12.21.

- на магістерську роботу Чень Цзяяо «Формування емоційної стійкості магістрантів-вокалістів у публічно-виконавській діяльності» 23.12.21. 

__________________________________________________________________

9.

9) керівництво школярем, який зайняв призове місце III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II-III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів - членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі олімпіад чи конкурсів “Мала академія наук України”

 

10

 

10) організаційна робота у закладах освіти на посадах керівника (заступника керівника) закладу освіти /інституту /факультету /відділення (наукової установи) /філії /кафедри або іншого відповідального за підготовку здобувачів вищої освіти підрозділу /відділу (наукової установи) /навчально-методичного управління (відділу) /лабораторії /іншого навчально-наукового (інноваційного) структурного підрозділу /вченого секретаря закладу освіти (факультету, інституту) /відповідального секретаря приймальної комісії та його заступника

Завідувач кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П. Драгоманова.

Голова спеціалізованої вченої ради Д 26.053.08 НПУ імені М.П.Драгоманова (2014-2019).

Член спеціалізованої вченої ради Д 26.053.24 НПУ імені М.П.Драгоманова (2018-2020).

Член вченої ради факультету мистецтв імені А.Т. Авдієвського НПУ імені М.П. Драгоманова.

Голова разових спеціалізованих вчених рад (2021)

ДФ 26.053.15 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 15.03.2021

ДФ 26.053.16 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 31.03.2021

ДФ 26.053.22 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 14.05.2021

 ДФ 26.053.31 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 14.05.2021

ДФ 26.053.32 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 1.10.2021

  ДФ 26.053.40 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 1.10.2021

__________________________________________________________________

11

11) участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради (не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад)

Офіційний опонент на захисті дисертацій:

Устименко-Косоріч О.А. Становлення та розвиток сербської баянно-акордеонної школи, подану на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю: 13.00.01. – Луганськ, 2014.

Аніщенко Г.В. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку музикальності дітей дошкільного віку: 13.00.04. – Луганськ, 2014.

Чжоу Лі. Формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України: 13.00.04. – Київ, 2016.

Мойсеєва Л.А. Формування творчого потенціалу майбутніх концертмейстерів у процесі навчання у вищому музичному навчальному закладі: 13.00.04. – Чернігів, 2016.

Солдатенко О.І. Формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання: 13.00.04. – Чернігів, 2016.

Овчаренко Н.А. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності, подану на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю: 13.00.04. – К, 2016.

Габор Балог. Формування готовності музикантів-інструменталістів у вищих навчальних закладах до сценічної діяльності: 13.00.02 – К., 2017.

Чжан Сянюн. Формування художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України: 13.00.02. – Суми, 2017.

Лі Аньань. Підготовка майбутніх учителів музики до музичного просвітництва старшокласників на засадах застосування інноваційних технологій: 13.00.04. – Одеса, 2019.

Люй Цзін. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки: 13.00.04. – Суми, 2019.

Магда Поліна Миколаївна. «Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу», подану на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями), Слов'янськ. 13.11.2020.

Орєхова Валентина Володимирівна. «Формування трансмедійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва початкової школи», подану на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 013 - Початкова освіта, Слов'янськ. 13.11.2020.

Мороз Майя Олександрівна. «Теоретичні та методичні основи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі», подану на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю: 13.00.04. – Житомир, 28.01.2021.

Лупак Наталія Миколаївна. Теорія і практика формування комунікативної компетентності майбутніх учителів мистецьких спеціальностей на засадах інтермедіальної технології, подану на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю: 13.00.04. – Тернопіль, 19.03.2021.

Поліхроніді Аглая Григорівна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю: 13.00.04. – Одеса, 27.04.21

Ван Боюань. Організаційно-педагогічні засади підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю та України», Суми, 25.06.2021.

Чжан Лянхун. Організаційно-педагогічні засади професійної підготовки вокалістів у системі вищої музичної освіти Китаю та України», подану на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки. Суми, 25.06.2021.

Голова спеціалізованої вченої ради Д 26.053.08 НПУ імені М.П.Драгоманова (2014-2019).

Член спеціалізованої вченої ради Д 26.053.24 НПУ імені М.П.Драгоманова (2018-2020).

Голова разових спеціалізованих вчених рад (2021)

ДФ 26.053.15 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 15.03.2021

ДФ 26.053.16 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 31.03.2021

ДФ 26.053.22 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 14.05.2021

ДФ 26.053.31 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 14.05.2021

ДФ 26.053.32 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 6.09.2021

ДФ 26.053.40 у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова 1.10.2021

__________________________________________________________________

12

Наявність патенту на винахід

 

13

13) наявність виданих навчально-методичних посібників /посібників для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання, конспектів лекцій /практикумів /методичних вказівок /рекомендацій загальною кількістю три найменування;

1.Мистецько-освітні обрії творчості Анатолія Авдієвського: Навчально-методичний посібник. Нотна хрестоматія. /за  ред. С.Коробецької, А.Козир. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017. – 187 с.

2.Kozir A.V. The value of the conscious and subconscious in the artistic and creative performance of choral conductors //Temi di attualità dell'educazione e dell'educazione artistica. – Edizioni Accademiche Italiane 2020-03-16. Р. 31-43.

3. Козир А.В. «Хоровий та інструментальний репертуар у мистецькій освіті (інтегральний підхід)»: навчально-методичний посібник за загальною редакцією С.Ю. Коробецької та В.І. Федоришина К. Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. 111 с.

__________________________________________________________________

14

14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету /журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком /проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів; керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу;

Вей Лімін - Гран Прі на конкурсі хорових диригентів пам’яті Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017.

Ху Маньлі – Лауреат І премії Міжнародного конкурсу-фестивалю «Golden Stars of Autumn». – Київ, 2017.

Ван Ся – Лауреат міжнародного конкурсу VIVALDI (Великобританія) 2022.

Голова журі Всеукраїнського конкурсу хорових диригентів імені Левка Ревуцького: Кропивницький, 2017.

Член журі Міжнародного вокально-хорового конкурсу «Хай пісня скликає друзів» (Чернівці: ЧНУ імені Юрія Федьковича), 2018.

Голова журі Всеукраїнського конкурсу хорових диригентів пам’яті Бориса Лятошинського: Кропивницький, 2018.

Диплом Міжнародного конкурсу-фестивалю Grand Summer Music Fest (9.06.2019) за проведення майстер-класів на конкурсі, методично-виховну роботу, за якісний навчально-методичний супровід підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та учнів.

Член оргкомітету та журі ІІІ Міжнародного хорового конкурсу пам’яті Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019.  

Голова Журі «Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Музичне мистецтво» ІІ етап»: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Виниченка, 2019 (17-19 квітня).

Диплом Golden Stars Of Winter за проведення майстер-класів на конкурсі, методично-виховну роботу, за якісний навчально-методичний супровід підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та учнів (Київ, 15-18.12. 2019 р.).

Член оргкомітету та журі ІV Міжнародного хорового конкурсу пам’яті Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2020.

Член оргкомітету ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (12 год.). – 7-8.10.2020, м. Слов’янськ. 

Співголова журі вокально-хорового конкурсу «Аскольдів глас», ХІІ, 2020.

 Свідоцтво Серія 001543 (Стандарт В2 CEFR). Реєстраційний №2841, ХІ. 2019 р.

Член оргкомітету V Міжнародного хорового конкурсу пам’яті Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2021.

Голова Журі «Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Музичне мистецтво», ІІ тур»: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (03.2021).

Голова журі конкурсу хорових диригентів Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2021 (26.05 21).

Сертифікат учасника роботи журі конкурсу хорових диригентів у рамках ІV Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Митець з українською піснею в серці» присвяченої 100-річчю вшанування пам’яті Миколи Леонтовича (Кропивницький, 2021).

Член оргкомітету ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми мистецько-педагогічної освіти: здобутки, реалії та перспективи» (Суми. 24-25. 03, 2021).

Член оргкомітету V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (12 год.) 7-8.10.2021 р., м. Слов’янськ.

Співголова журі вокально-хорового конкурсу «Аскольдів глас», ХІІ, 2021.

Член оргкомітету VІ Міжнародних науково-практичних читань пам’яті академіка Анатолія Авдієвського: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, Київ, 21-22. 04. 2022.

Сертифікат учасника ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Митецький освітній простір у контексті реалізації сучасної парадигми освіти» Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кропивницький, 29.04.2022).

Сертифікат учасника міжнародної науково-практичної конференції «Мистецька освіта в онлайн-просторі: пошуки та перспективи» 06.05.2022. Факультет мистецтв НПУ імені М.П. Драгоманова.

Голова журі конкурсу хорових диригентів, присвяченій творчій діяльності композитора Івана Карабиця (Кропивницький, 18.05.2022).

Голова галузевої конкурсної комісії Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Музичне мистецтво». Кам’янець-Подільський, ІV- V. 2022 р.   

  __________________________________________________________________

15

15) наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

1. Козырь А.В. Использование инновационных технологий в подготовке будущих преподавателей художественных дисциплин /А.В. Козырь //Методичка пракса: часопис за наставу и ученье [гл. уредник доц.др. Зорица Цветановиh. – Броj 3. – Београд: Учительски факултет у Враньу и «Школска книга» ДОО у Београду, 2017. – С. 123-130.

2. Козир А.В. Акмеологічний напрям підготовки викладачів мистецьких дисциплін у сучасному вимірі. /А.В. Козир //Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: матеріали ІІІ Міжнародного конгресу: Південноукраїнський національний університет імені К.Д. Ушинського. – Одеса, 2017. – С. 306-307.

3. Козир А.В. Сучасні проблеми фахової підготовки викладачів мистецьких дисциплін /А.В. Козир //І Міжнародні науково-практичні читання пам’яті академіка Анатолія Авдієвського: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті Великого Маестро. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2017. - С. 17-23.

4. Козир А.В. Процесуально-функціональний аналіз сучасного стану розвитку мистецької освіти /А.В. Козир //Сучасні проблеми виконавської підготовки викладачів мистецьких дисциплін: матеріали всеукраїн. наук.-практичної конференції [під ред. А.Козир, К.Щедролосєва. – Вип. 2. – Херсон: ХДУ, 2017. - С. 19-24.

5. Козир А.В. Підготовка майбутніх викладачів мистецьких дисциплін засобами вітагенних технологій /А.В. Козир //Гуманістичні орієнтири мистецької освіти //VІІ Міжнародна науково-практична конференція. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 45-49.

6. Козир А.В. Диригентсько-хорова підготовка магістрантів факультетів мистецтв /А.В. Козир //ІІ Міжнародні науково-практичні читання пам’яті академіка Анатолія Авдієвського: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка А.Т. Авдієвського. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - С. 25-29.

7. Козир А.В. Основні аспекти сучасної професійно-педагогічної підготовки магістрантів музичного мистецтва. //Сучасні орієнтири мистецької освіти: традиції, досвід, інновації: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам’яті засновника кафедри музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, народного артиста України, професора Андрія Кушніренка. – Чернівці: ЧНУ, 2019. – С. 10-12.

8. Козир А.В. Основні аспекти підготовки викладачів мистецьких дисциплін з позиції вітчизняного та зарубіжного досвіду /А.В. Козир //ІІІ Міжнародні науково-практичні читання пам’яті академіка Анатолія Авдієвського: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка А.Т. Авдієвського. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019. – С. 12-16.

9. Alla KOZYR, Pedagogical conditions of performing training of future Music teachers. //EDUCAŢIA ARTISTIC-SPIRITUALĂ ÎN CONTEXTUL ÎNVĂŢĂMÂNTULUI CONTEMPORAN: REALIZĂRI, PROVOCĂRI, PERSPECTIVE. - Bălți, 2020. Р. 51-53. Bălți, 2020.

10. Козир А.В. Оптимізація диригентсько-хорової підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін на факультетах мистецтв педагогічних університетів //Сучасна мистецька освіта: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті А.Авдієвського, вип. ІV. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2020. - С. 10-13.

11. Kozyr A. Projective modeling of multiprofessional approaches to the training of future music teachers /Kozyr A. Padalka H. Zaitseva //Modern science. Modtrni veda. № 5-2020. – Praha. – P. 104-113.

12. ТЕЗИ «ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ» - Przeworsk 12.ХІ. 2020.

13. КОЗИР А.В. Синергетичний конструкт формування професійної майстерності майбутніх учителів музики і хореографії: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті А.Авдієвського, вип. V. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021.  С. 12-15.

Сертифікат учасника науково-практичної конференції «Педагогічна практика: сучасність та перспективи» 30.11. 2018 р., м. Київ.

Сертифікат учасника ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Анатолія Авдієвського 6-7.03.2019.

Сертифікат учасника № УМ – 49/19 ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» 16.10.2019 р. Кількість годин/кредитів ЄКТС 9/0.3

Сертифікат учасника VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» 23-24.04.2019 р., м. Київ.

Сертифікат учасника Всеукраїнського науково-практичного семінару «Актуальні проблеми сучасної мистецької освіти в умовах впровадження Нової української школи» (20 годин) 02-04.04. 2019 р., м. Київ.

Сертифікат учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні орієнтири мистецької освіти: Традиції, досвід, інновації» присвяченої пам’яті засновника кафедри музики, народного артиста України, професора Андрія Кушніренка (4-5 квітня 2019 р.), м. Чернівці.

Сертифікат учасника ІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Анатолія Авдієвського 6.03.2020.

Сертифікат учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми мистецько-педагогічної освіти: здобутки, реалії та перспективи» (6-7 05.2020). Суми: СДПУ імені А.С. Макаренка, 2020.

Сертифікат учасника CONFERINŢA ŞTIINŢIFICO-PRACTICĂ INTERNAŢIONALĂ „EDUCAŢIA ARTISTIC-SPIRITUALĂ ÎN CONTEXTUL ÎNVĂŢĂMÂNTULUI CONTEMPORAN: REALIZĂRI, PROVOCĂRI, PERSPECTIVE” 30-31 Octombrie, Bălți, 2020.

Сертифікат учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні проблеми підготовки майбутнього вчителя (VІІІ школа методичного досвіду)» 21-25. ХІ. 2020 – Вінниця: ВДПУ, 2020.

Certificate «Creative use of progressive ideas of foreign pedagogical experience at the faculties of pedagogical universities of Ukraine» – Przeworsk 12.ХІ. 2020.

Сертифікат № 345/2020 учасника ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (12 год.). – 7-8.10.2020, м. Слов’янськ. 

Certificate № IFC-WSSG/WK/2020-29 Higher School of Social and Economic in Przeworsk (Przeworsk, Poland) – 180 годин, 6 ECTS – Przeworsk, 09.Х.2020 - 23.ХІ.2020 (стажування).

Сертифікат учасника ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми мистецько-педагогічної освіти: здобутки, реалії та перспективи» (Суми. 24-25. 03, 2021). 16 год. 0,5 ЄКТС кредита.

Сертифікат № 911/2021 учасника V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (12 год.) 7-8.10.2021 р., м. Слов’янськ.

Сертифікат № 396/21 учасника VІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару «Мистецька освітня галузь: методики, технології». Основний напрям підвищення кваліфікації: розвиток професійних  компетентностей. Миколаїв, 2-3.11.2021. 15 г./0,5 кредитів ЄКТС

__________________________________________________________________

16

16) участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю

Віце-президент асоціації діячів музичного мистецтва в Україні (2014-2019 рр.)

__________________________________________________________________

17

 

 

 

17) наявність статусу учасника бойових дій. Участь у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки під егідою ООН

 

18

18) наукове консультування установ, підприємств, організацій протягом не менше двох років.

 

19

 

 

19) діяльність за спеціальністю в формі участі у професійних та громадських об’єднаннях

Участь у спільних просвітницько-творчих проектах «Ukraine in the European space education and art» з проведення майстер- класів, концертів-лекторіїв у Чехії, Польщі, Франції, Бельгії (2018-2021).

 __________________________________________________________________

 

20

 

 

20) досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років;

40 років (1981-2021) НПУ імені М.П. Драгоманова.

Загальний пед. стаж 45 років.

 __________________________________________________________________

 

 

 

 

Акмеологіяя мистецької освіти (опис курсу)

 

АКМЕОЛОГІЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА (МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО)

Силлабус курсу 2021 

 

Опис курсу

Професор

 

КОЗИР Алла Володимирівна

 

          Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

          Педагог з понад 40-річним стажем роботи в музично-педагогічній галузі, автор більш 150 наукових та навчально-методичних праць. Диригент хору, викладач диригентсько-хорових дисциплін; керувала дослідницькою діяльністю бакалаврів, магістрів та аспірантів; викладала навчальні лекційні курси «Методика музичної освіти», «Основи фахової майстерності», «Акмеологія мистецької освіти».

          Голова спеціалізованої вченої ради НПУ імені М.П. Драгоманова із захисту кандидатських і докторських дисертацій зі спеціальності

          13.00.02 – теорія та методика музичного навчання Д 26.053.08. Член спеціалізованої вченої ради НПУ імені М.П. Драгоманова із захисту кандидатських дисертацій зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика образотворчого мистецтва К 26.053.24.

          Коло наукових інтересів: професійна майстерність учителів музичного мистецтва; підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до співацької роботи з учнями; стилі керівництва навчальним хоровим колективом; теорія та методика фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва на акмеологічних засадах.

          Консультації з курсу проводяться очно та дистанційно кожного тижня за розкладом навчання на факультеті мистецтв імені Анатолія Авдієвського.

  1. Коротка анотація до курсу. Дисципліна «Акмеологія мистецької освіти: теорія та методика» є навчальною дисципліною за вибором аспіранта на основі обраної спеціальності – музичне мистецтво, для спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) третього освітнього рівня: Доктор філософії (середня освіта), яка викладається у 5 семестрі навчання аспірантів обсягом 4 кредити (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою, ECTS). Підсумковий контроль залік у 5 семестрі навчання.
  2. Мета та цілі курсу – формування та розвиток у аспірантів системи професійних компетентностей, які забезпечують здатність майбутнього вчителя ефективно здійснювати професійну діяльність, організовувати інформаційну взаємодію суб'єктів освітнього середовища, вирішувати професійні проблеми в межах освітнього середовища ЗВО; проектування траєкторії акмеологічного саморозвитку, що сприятиме послідовній та безперервній творчо-продуктивній самореалізації особистості; забезпечення фундаментальної теоретичної та практичної підготовки науковців у сфері виконання професійних завдань та обов’язків науково-дослідницького та інноваційного характеру, здатності до коректної самостійної постановки і вирішення завдань науково-практичної діяльності у ЗВО різного рівня акредитації.
  1. Формат курсу – проведення лекцій, семінарів та практичних занять для засвоєння представленого матеріалу: очний з додаванням дистанційної складової.
  2. Результати навчання – аспіранти набувають наступних компетентностей: загальнокультурних та фахових, дослідницьких, аналітичних, інтегральних, інформаційних, саморегулятивних.
  3. Обсяг курсу – 40 годин – аудиторних годин, з яких – 10 годин – лекції, 30 годин

семінарські/практичні заняття, 80 годин – самостійна робота.

Вид заняття

Загальна к-сть годин

Лекції

10

семінарські заняття / практичні / лабораторні

30

самостійна робота

80

 

6.  Ознаки курсу:

 

 

Рік викладання

 

семестр

 

спеціальність

Курс (рік навчання)

Нормативний\ Вибірковий

 

2020

 

5

014Середня освіта (Музичне

мистецтво)

3

вибірковий

  1. Пререквізити: філософія, іноземна мова, методи планування та обробки наукових досліджень, наукометрія та науково-організаційна діяльність, теорія та методика музичного навчання, інноваційні тенденції мистецької освіти, акмеологія мистецької освіти, сучасні інформаційні технології, основи етнохудожньої освіти вчителя; психологія музичної діяльності, світові науково-педагогічні школи.
  2. Технічне й програмне забезпечення /обладнання – володіння основами інформаційних технологій та відповідним програмним забезпеченням.
  3. Політика курсу – не толеруються будь-які форми порушення академічної доброчесності та наукової етики. У такому випадку – реагування відповідно до Положення.
  4. Загальна схема курсу 

№ з/п

Тема

Формат курсу

1

Акмеологічний контекст аналізу проблем мистецької освіти, аналіз дослідницьких завдань.

Лекція, семінар, практичне

2

Теоретико-методологічна стратегія акмеологічної підготовки майбутніх учителів.

Лекція, семінар

3.

Сутнісні ознаки акмеологічних факторів підготовки фахівців та їх акмеологічна орієнтація.

Лекція, семінар, практичне

4

Моніторинг мистецької освіти.

Практичне

5

Психолого-акмеологічний  супровід   організації   навчального

процесу (рефлексивні, сугестивні та творчі аспекти).

Лекція,

практичне

6

Технологічні підходи до акмеологічної підготовки вчителів

музичного мистецтва.

Лекція,

практичне

7

Діагностика акмеологічного розвитку викладачів мистецьких

дисциплін.

Семінар,

практичне

8

Інноваційні   тенденції   акмеологічної   підготовки   майбутніх

фахівців.

Лекція, семінар,

практичне

 

  1. Система оцінювання та вимоги.

Оцінювання знань та компетентностей аспірантів відбувається за шкалою ECTS (100- бальною) та її узгодженими величинами з національною шкалою оцінювання. Для визначення якості досягнень та здобутків аспірантів застосовуються відповідні характеристики, що визначені в межах оцінної системи на факультеті мистецтв (100-90 балів – відмінно, А; 89-80 б. – дуже добре, В; 79-70 б. – добре, С; 69-65 б.– задовільно, D; 64-60 б. – достатньо, E):

практичні роботи: 25% семестрової оцінки;

самостійні завдання: 25% семестрової оцінки; залік: 50% семестрової оцінки.